Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Calma...

  1. #1
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316

    Calma...

    Canon EOS-1DX, f:8 - 1/25 s. - ISO 100 - 105 mm.
    Sens dubte, un dels millors llocs per desconnectar. Calma...
    Nombre:  far b-n.jpg
Visitas: 84
Tamaño: 235.8 KB

  2. #2
    Una foto diferente y atrevida. me gusta ese contraste entre lo nítido y las rocas desenfocadas del primer plano.
    ¿Has probado a recortar la imagen y desplazar el faro a la derecha?
    Buena foto.

  3. #3
    Coincideixo del tot amb el comentari d'en Carlos. I afegiria que, si a més, retalles el cel fins on comença la diagonal de les roques, encara tindries un enquadrament molt millor. (Aquest tros de cel no hi aporta res a la imatge). Bona imatge, Eva.

  4. #4
    Com diu en Carlos, jo també penso que és una foto atrevida. Personalment, potser m'agradaria més amb un desenfoc una mica més suau. No retallarà per poder mantenir les roques en el vertix superior.

  5. #5
    Té raó en Vicenç, com que estic amb un mòbil, no m'he fixat que hi havia més cel.

  6. #6
    Bona foto Eva. Diferent si, pero atractiva.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Diferent, sí, però no m'acaba de fer el pes.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Me gustan las fotos audaces como esta, seguro que probando las sugerencias de Lafebre encuentras alternativas muy agradables y estéticas.
    Me gusta que te hayas decantado por el ByN para esta foto.

  9. #9
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    És una foto que en causa alguna cosa, per una banda aquest desenfoc del primer planó que uns moments ho trob massa fort i altre li dóna un plus diferent. També coincidesc amb en Carlos i en Vicenç referent al enquadre i al retall. La trob encertada en blanc i negre. Per jo, en resum, és una foto que al ser diferent, atrevida, dóna peu a veure diferents coses.

  10. #10
    No sé si centrar la imatge perd força o és que estem massa acostumats a veure-la desplaçada a un costat, és a dir dins la regla dels terços; però l’idea m’agrada molt.
    Pot ser que el desenfoc sigui massa pronunciat, penso que la duresa de les roques desenfocades li resten interès al conjunt de la foto.
    M’agradaria veure-la en color, segurament les roques suavitzarien el conjunt.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •