Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Caçador

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Caçador

    Hola a tots i totes. Abans de res voldria comentar aquesta foto que present, en les seves dificultats i sobretot de les vivències que vaig viure. Com podreu observar és una foto d'un caçador (cal dir que jo no sóc caçador i que veure matar animals en fa un poc de repelus). Vaig tenir el gust de poder acompanyar un amic durant tres o quatre sortides de caça en què vaig aprofitar per també caçar (fotogràficament sigui dit). Les dificultats, l'hora era una d'elles, ja que començaven sa jornada damunt les 8,30 fins a les 12.30 del migdia, açò va fer que la llum era la que era i no aquella d'una alba o posta a on els colors sempre som més atractius i la força del sol també va fer que les fotos siguin un poc dures de llum. No vaig en cap moment dir-li al caçador que fes alguna "pose" de caça, sinó que vaig fer que fos el més natural possible, cercant un poc aquell moment ideal. Com podeu comprendre sempre vaig anar o darrere d'ell o com a molt el seu costat (som amics, però no estaià dispost a què fos jo el caçat). A la vegada caminar durant 3 o 4 hores dins ses tanques del vedat, saltant parets, mirar de no tropissar, i carregat amb motxilla i càmera, moltes estones el que tan sols feia, era gaudir d'aquells impressionants paisatges (érem dins sa tramuntana del terme de Ciutadella) i sobretot de les explicacions del caçador que anava explicant que feia sa cusa, el perquè de capa allà a on ens dirigíem, els noms de les tanques, observar els possibles moviments, etc... i un dels dies es vam trobar caçant ell amb el seu fill i veure com plantejaven com fer-ho. Ho vaig trobar unes sortides molt agradables i agraïdes pels meus sentits. Vaig anar provant durant tots els tres dies, tres objectius per poder sobretot saber amb quin podia treure millor resultat. Des d'un 17-70 mm, un 90 mm fix, i un zoom 70-300 mm que probablement va esser el que millor resultat en va donar en possibilitats i joc.
    Tot aquest cúmul de vivències és el que he volgut plasmar en aquesta foto
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 4 dia de caça-31-Editar.jpg 
Visitas: 87 
Tamaño: 74.8 KB 
ID: 13457


    Focal 143 mm Iso 200, Diafragma f/10 Velocitat 1/500

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona explicació i vivència, d'aquest dia de caça
    Un bon contrallum Cisco
    Crec que li falta una mica de nitidesa a el primer pla de les pedres

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto, tot i que és bona, guanya amb el context.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    M'agrada tant la composició com el "posat" de les dues figures. L'edició, molt encertada per aquesta foto.

  5. #5
    M'agrada, sobretot, el moment captat. Una imatge molt atractiva Cisco.

  6. #6
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Bona imatge, i m'agrada molt el contrast dels colors de les pedres, caçador i ca amb els colors taronges del cel!

  7. #7
    Aunque los naranjas están muy saturados es una foto muy atractiva.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •