Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Runes de Son Boter

  1. #1

    Runes de Son Boter

    L’altre dia vaig anar pel barranc de Son Boter des de la depuradora des Migjorn Gran fins les runes de les cases on hi havia un antic molí d’aigua.
    Amb la meva càmera compacte vaig Sony vaig fer un panorama de tres fotos verticals. Amb les següents dades:
    Iso 125; diafragma 1,8; vel. 1/30 focal 10,4 mm

    Nombre:  Cases de Son Boter 1500.jpg
Visitas: 86
Tamaño: 226.2 KB

  2. #2
    Trobo que la idea que vas tenir és molt bona i el panorama t'ha quedat molt bé. Crec que és una llàstima que la runa del terra i les parets tinguin tanta llum. Penso que amb una edició una mica més traballada podràs obtenir unes magnífiques textures d'aquest lloc ideal per fotografiar.

  3. #3
    A esta le podrías dedicar un poco más de tiempo de edición. La encuentro plana y falta de texturas.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    La localización es buenísima. Tienene razón los compañeros, bajar altas luces y seguro mejora con la revisión de la edición

  5. #5
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    El lloc és de dalt de tot, per aquest tipus de fotos. En aquesta foto a jo també m'agradaria baixar sa gran lluminositat, me sembla.

  6. #6
    Teniu tota la raó, crec que m’he precipitat una mica, perquè volia mostrar aquest indret i la veritat és no l’he processada.
    Vos la poso processada de bell nou, però no sé si m’he passat però com la pujo ara m’agrada pel dramatisme de l’escena.

    Nombre:  Cases de Son Boter-1-1500.jpg
Visitas: 64
Tamaño: 245.5 KB

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt millorada, sens dubte.
    Però, potser t'has passat una mica?
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Sí, molt millor així, Raül. Potser en Jaume tingui raó i t'hagis passat una mica, però sens dubte que aquest és el camí.

  9. #9
    Molt millorada Raul. Bon indret, interessant..

  10. #10

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •