Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Sedositat vora la mar II

  1. #1

    Sedositat vora la mar II

    Mentre esperàvem que la llum del sol donàs un toc de color als núvols, vam fer alguna foto més.

    És increïble veure com canvia el color del cel en qüestió de minuts!!!



    Nikon 780 + Nikkor 20 mm, ISO 1000, f/4,5, 4 seg, Haida ND x1000 nano pro, CPL i cartolina negra.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    També m’agrada aquesta. Tens controlada perfectament el temps d’exposició. El resultat és espectacular.

  3. #3
    Moltes gràcies, Raúl, en aquest cas concret pens que amb un segon menys de velocitat potser podria haver quedat millor...és un dubte que tenc, encara que és complicat clavar sa velocitat quan ses ones mai són iguals.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Una altra molt bona foto de sedositat, Joan A., amb una cuidada composició i un excel·lent moviment de l'aigua. No li trobes una certa dominant a la zona "blanca" d'aquesta magnífica aigua?. Felicitats, Joan A.

  5. #5
    Coincido en las opiniones de Raül y Viçens salvo en lo de la dominante que yo no acabo de ver.

  6. #6
    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.

    Vicenç: jo tampoc veig aquesta dominant que comentes, encara que tu tens sa vista més entrenada que jo.
    El que tenc clar és que els filtres que vaig emprar no em generen dominants i el fet d’emprar la cartolina negre va ser per evitar l’ús del degradat de resina que tenc i que, aquest si, genera dominants.
    També durant el processat vaig tenir molt en compte la correcció de temperatures per no generar dominants però ja et dic que tu tens sa teua vista més entrenada que jo.
    A veure si qualcú més diu la seua....


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Joan , es una buena marina. La velocidad elegida para las sedosidades me parece perfecta. La composición cuidadísima. Personalmente me cuesta estas imágenes con cielos tan "encajonados", pero es algo totalmente personal.

  8. #8
    Muchas gracias por tu comentario, Pepe!


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Aquesta sedositat m'agrada molt.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Una foto molt guapa amb la mar espectacular!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •