Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Sedositat vora la mar

  1. #1

    Sedositat vora la mar

    S’altre fosquet, acompanyat per en Manel, vaig anar devora sa platja de Son Xoriguer amb idea de fer alguna foto durant s’hora daurada.
    Tot i que estava molt nuvolat, vam treure alguna captura que em va agradar i mereix compartir-la amb voltros per que doneu la vostra opinió per saber quines millores creis que es poden proposar.



    Nikon D780 + Nikkor 20 mm, ISO 100, f/11, 3 seg. + CPL + cartolina negra.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    M'agrada força la foto tal com la presentes, Joan A. Trobo que el moviment de l'aigua és molt bo i la composició molt encertada. Respecte el color, com que no vaig tenir la sort de gaudir d'aquesta escena, no sé si reflecteix el moment o hi has posat quelcom de collita pròpia, però no em desagrada.

  3. #3
    Moltes gràcies, Vicenç, he intentat aconseguir uns colors el més semblants possible als que hi havia en aquell moment.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Una muy buena marina en el que destaco el punto de movimiento del agua, el triángulo que forman los bloques de roca y el sutil tono del cielo.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa marina. Aparte de la composición destaco el alto dominio de las altas luces. en esta imagen nada sencillo de lidiar.

  6. #6
    Gracias compañeros.

    Pepe: las altas luces las controlé un poco usando una cartulina negra en el momento del disparo y después tuve que trabajarlas un poco más en la edición con ACR.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Diuen que un triangle invertit dóna força a la imatge i és ben cert.
    M’agrada l’enquadrament i la velocitat que has emprat per aconseguir aquesta sedositat.
    Bona Foto.

  8. #8
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    Diuen que un triangle invertit dóna força a la imatge i és ben cert.
    M’agrada l’enquadrament i la velocitat que has emprat per aconseguir aquesta sedositat.
    Bona Foto.
    Es triangle de sa composició va ser totalment intencionat.

    Gràcies, Raúl.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    L'enquadrament i el cel està molt ben aconseguits, però la sedositat no m'acaba d'agradar.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Moltes gràcies per aportar també la teva opinió


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •