Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Temporal per Sa Cala

  1. #1

    Temporal per Sa Cala

    Diumenge passat hi havia un fort temporal de tramuntana que regolfa molt be a Sa Cala de Sant Esteva. Hi vaig anar a veure si podeu fer alguna foto.
    Iso 200; f/8; 11 mm, 20” filtre NG 10 passos i filtre degradat.

    Nombre:  _DSC6733-1500.jpg
Visitas: 73
Tamaño: 1,003.2 KB

  2. #2
    Ja fa uns dies que me vull passetjar per ses terres d'el Sr. Silvestre per fer alguna foto com sa que presentes, supòs que li vas demanar permis no?
    Ara en serio, sa foto m'agrada Raul, però la veig massa blavosa pel meu gust, no sè si cambiant sa temperatura m'agradaria mes. Sa compo molt bona.

  3. #3
    M'agrada la composició i el contrast del color de les roques amb la resta. M'agrada el color blau resultant. La part blanca de l'aigua a ma dreta no m'agrada del tot. Seria interessant veure el temporal.

  4. #4
    M’agrada molt els reflexos del primer plà.
    També pens que sa temperatura és massa freda, però respect el gust de l’autor.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Para mi la temperatura es muy adecuada a la imagen, me gusta. Y la velocidad de exposición y la composición una delicia.

  6. #6
    Aquest primer pla és boníssim! A més, un bon cel per completar una bona foto.

  7. #7
    Moltes gràcies companys per opinar. He intentat ajustar la temperatura de color, però amb quedo amb l'original.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona foto, Raül.
    Aquests tons blavosos potser, pel meu gust, un pel excessius.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •