Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Cales Morts

  1. #1

    Cales Morts

    Per poder fer aquesta foto vaig baixar just a un replà que no més hi cabia el tres peus, per tant vaig haver de obviar el primer pla.
    Iso 500, f/11; 1,6” i focal de 11 mm. filtre degradat

    Ara veig quant l'he pujada que no està ben nivellada.

    Nombre:  _DSC6638-1500.jpg
Visitas: 192
Tamaño: 179.4 KB

  2. #2
    Maquíssima foto, Raül. Molt bon enquadrament per a un espectacular indret. Trobo especialment encertada la velocitat de dispar per donar-li aquest aspecte a l'aigua de la part inferior. No trobes que el conjunt de la foto (no només el cel) té una certa dominant magentosa?. Molt bona foto, Raül.

  3. #3
    Un rinconet ben guapo Raul!!!

  4. #4
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Maquíssima foto, Raül. Molt bon enquadrament per a un espectacular indret. Trobo especialment encertada la velocitat de dispar per donar-li aquest aspecte a l'aigua de la part inferior. No trobes que el conjunt de la foto (no només el cel) té una certa dominant magentosa?. Molt bona foto, Raül.
    He intentat treure els magentes en photoshop i no n’hi he vist, després he desaturat els color vermells i m’agrada més, queda més natural

  5. #5
    En el meu monitor, hi ha una gran diferencia, però desapareix quant la pujo al foro.
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC6638-1500-1.jpg 
Visitas: 31 
Tamaño: 1.02 MB 
ID: 13379  
    Última edición por Raul Sintes; 10/01/2021 a las 19:48 Razón: añadir texto

  6. #6
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    En el meu monitor, hi ha una gran diferencia, però desapareix quant la pujo al foro.
    Aquest tema de que alguns aprecieu diferències entre la foto original que veieu al vostre monitor i la que després pugeu al foro no és nou i és una veritable llàstima. No sé com es podria arreglar. Haig de dir que en les meves fotos no he apreciat mai cap diferència.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa imagen, destaco la cuidada composición.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •