Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 17 de 17

Tema: foto per comentar

  1. #11
    joangomila
    Invitado

    Re: foto per comentar

    M'agrada el resultat, ambdós retocs (verticalitat i llum) son molt subtils, em sembla que s'ha tractat d'una feina de precisió.
    A mi, quan edito una foto, em costa veure els canvis que es van produint en la imatge a mesura que modifiques algún paràmetre.
    Enhorabona, Alba.

  2. #12
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto per comentar

    ho he tornat a redreçar una mica, veig que tenies molta raó Jaume. Encara penjo les fotos petites! caram, no era > la meva intenció.

  3. #13
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto per comentar

    Gràcies pels vostres comentaris. Tenen molt valor per a mi perquè jo us valoro molt. Sou molt amables. M'encanten les vostres fotos!!!! :-* :-* :-*

  4. #14
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto per comentar

    CREC QUE JA ME N'HE SORTIT DE POSAR-LA GRAN. Gràcies Jaume, ets un bon mestre i tens una paciència infinita!

  5. #15
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: foto per comentar

    El motivo fotográfico es excelente. llego tarde y veo que entre todos habeis ayudado a Alba a mejorar esta fotografía. Así que sólo me queda que confirmar la mejoría.

  6. #16
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto per comentar

    ¡Gusto en saludarte, Carlos! Yo no me atrevo a comentar vuestra fotos, me encanta verlas y aprendo mucho leyendo vuestros comentarios. Pero esto crea adicción. ¡No te das cuenta y te pasa el dia! un abrazo muy fuerte

  7. #17
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: foto per comentar

    Cita Iniciado por 517C72714275727F62747F6371100
    ¡Gusto en saludarte, Carlos! Yo no me atrevo a comentar vuestra fotos, me encanta verlas y aprendo mucho leyendo vuestros comentarios. Pero esto crea adicción. ¡No te das cuenta y te pasa el dia! un abrazo muy fuerte
    Pues tú opinión cuenta tanto como las otras, así que, no te cortes y ...¡a dar caña!

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •