Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Dues garrafes i una fanalet

  1. #1

    Dues garrafes i una fanalet

    Em vaig trovar aquestes dues garrafes plenes de bruticia i no vaig poder resestir la temptació de fer-ne alguna foto. El fanalet de de la M. Rosa.
    Nombre:  Dues garrafes i9 un fanalet.jpg
Visitas: 269
Tamaño: 171.2 KB

  2. #2
    M'agrada molt el processat i la il·luminació de la foto, però l'enquadrament no m'acaba de fer el pes.
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  3. #3
    S'ha de reconèixer, Lluís, que al primer cop d'ull, la foto t'enganxa. Vas tenir una magnífica idea d'aprofitar aquestes dues garrafes per fer fotos. M'agrada molt el tractament monocrom que li has donat així com el degradat més fosc cap els extrems. La única cosa és que hi ha una contradicció entre la llum lateral esquerra per la il·luminació de l'escena que no correspon a la direcció de la llum del fanalet. En qualsevol cas, una atractiva foto.

  4. #4
    Coincideixo amb els companys en quan al revelat de la fotografia. Potser si que podries provar de tombar una de les garrafes per donar més informalitat. En relació a la direcció de la llum, hem trec el barret, ... honestament no m'hi hauria fixat. M'agrada el tema tractat.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Maca foto.
    Jo també hi trobo algunes pegues de llum i composició, però m'agrada.
    I, en color, com deu ser?
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Me gusta la iluminación general con la salvedad del detalle descrito por Viçens.
    El tratamiento BN adecuado y seguramente en color también sería una foto interesante.

  7. #7
    No necessariament la llum de la foto ha d´esser exclusivament la de l´espelma. Pot venir una llum lateral d´una finestreta i la llum de l´espelma ser complementària. El que si que no vaig atinar va esser a tombar una garrafa. De totes maneres les tinc guardades i farè mes proves. Gràcies pels vostres comentaris.

  8. #8
    En atenció al boss, acompanyo la versió en color. A mi potser m´agrada mes de monocrom
    Nombre:  Dues garrafes.jpg
Visitas: 237
Tamaño: 194.1 KB

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Doncs.... en color m'agrada molt.

    La meva qualificació la torno a fer en base a la foto en color.
    Si li dónes un pel d'aire per baix, em semblarà perfecte.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Doncs mira, en aquest cas m'agrada tant la de color com la de blanc i negre.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •