Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Art urbà

  1. #1

    Art urbà

    Entenc que aquesta gran pintura mural és un encàrrec de l'Ajuntament, perquè la zona de traball està protegida amb tanques. Hi paso relativament sovint per aquesta zona, i cada vegada veia que hi havia pintant un tros més gran, però mai no havia coincidit amb l'artista, fins que un dia vaig tenir sort. És una panoràmica resultat de 6 fotos verticals.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Art Urbà.jpg 
Visitas: 302 
Tamaño: 325.8 KB 
ID: 13217

    ISO 1600
    Nikkor 24-70 a 62 mm, f/8
    1/400

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Colorida imatge, una sort agafar al pintor en plena feina

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel·lent moment, Vicenç.
    Si no surt el carro sencer deu ser per algún bon motiu, oi?
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Doncs si passes sovint, al final t'has sortit amb la teva. Bon moment captat.

  5. #5
    [QUOTE=Jaume Franch;75389]
    ...Si no surt el carro sencer deu ser per algún bon motiu, oi?
    QUOTE]

    Gràcies, Jaume.
    Sí, el carro està tallat per aquest punt expressament. Com saps molt bé, al fer una panoràmica partint de fotos verticals, en la majoria de casos et permet jugar bastant amb l'enquadrament final. En aquest cas concret, si deixava el carro sencer -i més tros del palet de fusta a la seva dreta- m'obligava a deixar un tros de terra més gran, i això em desvirtuava la idea d'agafar el màxim de mural, amb l'artista inclòs, què són els elements primordials de la imatge. El que sí què vaig voler és que sortís sencera l'escala per donar una idea real de la mida del conjunt. El carro i els palets de fusta els veig com a elements necessaris però complementaris. És molt possible, però, que un altre fotògraf haqués interpretat l'escena de manera diferent.

  6. #6
    A pesar de encontrarla un tanto confusa el detalle de la ubicación perfecta del grafitero la hace acreedora de una escarapela.

  7. #7
    Gràcies per comentar, companys.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •