Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Mar, cel i ...

  1. #1

    Mar, cel i ...

    Iso 200; f/9; 18 mm (27 mm FF) vel. 0,5"

    Fa temps que me miro aquesta foto i no m'havia decidit fins ara a pujar-la al foro.

    Nombre:  _DSC9399-1 1200.jpg
Visitas: 284
Tamaño: 612.6 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La trobo mol atractiva.
    La sensació que em dona és que hi ha una dominant blava acusada que em molesta a la vista.
    A veure què hi diu l'expert en dominants de color.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    A mi també m'agrada. Penso que és a les roques on jo intentaria actuar per intentar treure color blau.

  4. #4

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Si, Raul
    la foto és agradable, però té un color estrany

  6. #6
    Jo faré com en Jaume, esperaré que opini l'expert en dominants, a veure que diu. Mentrestant, la meva opinió és que hi ha un excés de dominants, possiblement blava i alguna més. Crec que s'ahuria de corregir de color totalment, incloent la saturació, així com les llums. No crec que sigui fàcil del tot, però pot ser molt interessant.

  7. #7
    Moltes gràcies companys per opinar. Com ja vaig comentar, aquesta foto fa temps que la vaig fer i de tan en tant ,me la miraba i sempre tenia dubtes del processat, al final vaig decidir-me per penjar-la i de de bo que m'heu ajudat. Aquesta versió que pujo ara és obra del mestre Lafebre.

    Nombre:  _DSC9399-1 1200-2_1.jpg
Visitas: 234
Tamaño: 729.0 KB

  8. #8
    Arrib tard, sa segona versió millora sa foto. Encara que sigui versió Lafebre, lo important és haver après alguna cosa nova en quant a com millorar una foto com aquesta.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •