Resultados 1 al 10 de 10

Tema: (1) - Segunda luna llena Octubre 2020 - Na Joanassa

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851

    (1) - Segunda luna llena Octubre 2020 - Na Joanassa

    Hola amig@s.
    Después de mucho tiempo sin subir algo para compartir, (motivos personales) - aprovecho la ultima luna llena de este pasado 31 Octubre. 'Escull Gross', 'Na Joanassa' -

    Subo un recorte pronunciado, ya que la original no me termina de convencer, al haber demasiada tierra.

    Es una planificación que ya llevo demasiado tiempo para que ocurra y le llego la hora, entonces animado por un compañero estuvimos al intento, y la verdad es que me emocione el ver 'nacer' la luna llena por el horizonte.

    Saludos.

    Datos:
    Nikon D750
    focal: 200 mm.
    f/ 2,8
    expo: 1/10
    temp.: 5500

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: (2) -DSC_2348-1 copia.jpg 
Visitas: 488 
Tamaño: 636.9 KB 
ID: 13162
    Última edición por Xec Gomila; 14/11/2020 a las 15:41

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    1. M'alegra moltíssim aquest retorn, Xec. T'esperavem. Sempre dic als companys del fòrum que aquestes pauses en el temps son ben respectades, sigui pel motiu que sigui (i tú n'has tingut molts). Aquí estem esperant al fotofindero que, temporalment, s'ausenta o no participa. Aquí no hi ha cap obligació. Tothom pot entrar i sortir quan vulgui.

    2. Una foto molt digne de tu, com no podía ser d'altre manera. Una lluna amb peana, preciosa. Un moment màgic. Aquest retall em sembla perfecte.

    Que aquesta foto sigui la primera de moltes més, Xec.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Una alegría ver que retomas la actividad fotera. Y con una imagen digna de tu calidad.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona foto !!
    Xec Benvingut

  5. #5
    Bona planificació, Xec i no és fàcil trobar indrets nous a Menorca des d'on capturar sa sortida de sa lluna.

    Una llàstima de que s'escull no es vegi separat de ses roques de sa costa però imagin que no deu ser possible agafar-lo tal com jo et dic.

    Ja li vaig dir a en Bep que vau tenir molta sort de que no hi hagués calitja i que sa lluna es veiés sortir de ben damunt s'horitzó, certament devia ser un moment màgic.

    Enhorabona!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Molt content de tornar-te a veure per aquí, Xec.

    Molt bon moment, bona composició i una magnífica edició. Felicitats!

  7. #7
    Molt bona Xec. Content de tornar-te a veure per aquí.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Hola i gracies amics.

    Aquesta fotografia a jó me falta colque nuvol que li doni un poc mes de joc, axi no seria tan 'plana' aquesta imatge, pero no o podem tenir tot.

    Joan A. , efectivament no va ser posible veura aquest escull separat, desde la nostre posición. Me va explicar una persona que coneix bé aquesta zona, que es pot pasar a peu al illot desde terra segons l'estar del mar.

    Salutacions.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa y muy cuidada. Me encanta como la has editado. Muy buena

  10. #10
    Molt bona fotografia. M'agrada molt.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •