Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Contrapès

  1. #1

    Contrapès

    Avui he estat jugant amb les boles de billar
    Nombre:  Contrapés 4.jpg
Visitas: 297
Tamaño: 57.5 KB

  2. #2
    M'agrada la composició, il·luminació i color. El que no m'acaba d'agradar són els reflexes de color en el plat.

  3. #3
    Tres bolas de billar "no dan mucho juego" pero les has acabado sacando su punto...

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona LLuis, prova en colors primaris, vermell, blau i groc

  5. #5
    M'agrada tant la composició dels elements com la il·luminació que els hi has donat. També m'agrada el fons continu sense la línia d'horitzó. Bona foto, Lluís.

  6. #6
    M'agrada aquesta composició que has creat, les llums molt ben controlades i especialment les ombres
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    El format i la composició semblen imitar l'estil d'en Xiscu.
    La llum és inequívocament marca Surralles®.
    Llums apart, una miqueta d'aire per l'esquerra li aniría molt be a aquesta bona foto.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Es per a mi un honor que em comparis amb l´estil d´en Xisco. Certament que en soc un gran admirador i moltes idees les trec d´ell. Después, tal i com dius,
    procuro donar-li el meu segell personal amb la llum. M´agraden les dominants fosques i, en canvi a ell, no. Gràcies pels vostres comentaris.

  9. #9
    Bona experimentació, Lluis.

    Personalment, crec que li hauria donat més contrast vigilant els reflexos blancs que produeix la il.luminació damunt cada bolla, però entenc que és un tema de gust personal.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    M'agrada tal i com la presentes. Bona composició.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •