Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Batlló 3

  1. #1

    Batlló 3

    Un detall de la Casa Batlló que vam visitar aquest estiu
    Nombre:  Batlló 3.jpg
Visitas: 202
Tamaño: 105.2 KB

  2. #2
    Em sap greu Lluis, però no m'acaba de fer el pes... no sé si és per aquest to "cafè" fosc o no sé...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    LLuis, tampoc m´agrada aquet acabat
    Ho sento

  4. #4
    Entenc que has volgut donar una visió diferent d'aquestes agulles jugant amb la il·luminació, el color i veig com boira a la part de baix. No m'acaba de agradar.

  5. #5
    Em sap greu, Lluís, però coincideixo amb les línies generals dels comentaris dels companys.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ho sento, no m'agrada, Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    La culpa no és meva, és d´en Gaudí. Espero que aprecieu que l´herejia que acabo de dir l´interpreteu com a una broma que és. Evidentment estem devant d´una foto fatal. No li ha agradat gens a ningú. Ni a la meva dona. Procuraré no ser tant cabut i millorar a l´hora de triar les fotos.

  8. #8
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    La culpa no és meva, és d´en Gaudí. Espero que aprecieu que l´herejia que acabo de dir l´interpreteu com a una broma que és. Evidentment estem devant d´una foto fatal. No li ha agradat gens a ningú. Ni a la meva dona. Procuraré no ser tant cabut i millorar a l´hora de triar les fotos.
    A pesar que comparteixo la majoria de missatges (per mi el principal problema que li veig és que li falta "aire" en general), crec que has de posar les fotos que t'agradin o que senzillament vulguis que la gent comenti. Per mi, una foto fatal no ho és si a l'autor li agrada...
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  9. #9
    Gràcies Joan per la injecció de moral.

  10. #10
    Creo que es una foto que adolece de algún problema en el procesado (falta de contraste, tonos apagados). Si lo arreglas creo que la foto merecerá la pena.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •