Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Pintant a la paret

  1. #1

    Pintant a la paret

    Potser m'he passat però avui m'agrada així.

    ISO 25600
    1/30 - f8 - 20 mm (eq. 40 mm)

    Nombre:  P2140245 FF.jpg
Visitas: 383
Tamaño: 709.6 KB

  2. #2
    Muy expresiva. Me gusta mucho el resultado Narcis.

  3. #3
    ISO 25600?. Déu n'hi do, no?. Doncs et dóna molt bon resultat. Bona imatge, Narcís. M'agrada.

  4. #4
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    ISO 25600?. Déu n'hi do, no?. Doncs et dóna molt bon resultat. Bona imatge, Narcís. M'agrada.
    Es correcte aquest valor. La fotografia la vaig fer a Llum BCN d'aquest any, i on hi havia aquesta proposta la llum ambient era pobre i la gentada important. Per arribar a 1/30 almenys vaig anar donant gas i ràpid per mantenir l'enquadrament que tenia. Quan a casa, hem vaig entretenir en aquesta fotografia, d'entrada volia mantenir amb més llum l'esquena de la persona perquè simultàniament es veuen les mans desenfocades pel moviment i m'agrada, però no vaig aconseguir restar el suficient soroll a la persona perquè la fotografia m'agradès, tot hi fent seleccions. Resultat, la silueta negre. El soroll a la paret a mi no hem molesta tant.

    Gràcies per comentar.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    M, agrada Narcis
    Bona de tot

  6. #6
    S'idea es molt bona Narcis, pero per jo es resultat está un pel massa forçat.

  7. #7
    M'agraden els colors i la composició, es com un quadre, el tema del soroll d'ISO per mi es secundari. Bona presa
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Tenint en compte que es tracta d'una instantània amb condicions extremes de llum, es poden permetre certes llicències.
    El resultat és més que interessant.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •