Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Una de Ca Vostra

  1. #1

    Una de Ca Vostra

    Del meu viatge a Menorca de l´any passat
    Nombre:  Ciutadella.jpg
Visitas: 423
Tamaño: 144.3 KB

  2. #2
    Ben controlades les altes llums de la paret blanca a on s'hi poden apreciar les textures.

    També m'agrada molt com t'ha quedat el paviment del terra.

    M'hauria agrdat veure el cos sencer dels dos vianants ja que són el centre d'atenció principal de la foto.

    Sempre he pensat que al casc antic de Ciutadella s'haurien d'eliminar els cablejats de les façanes i obligar a soterrar-los tots. Precisament en aquesta foto em molesta el cable que penja de la paret.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Aiii, Joan Antoni, que em renyaran. Els dos personatges són sobreposats. Chssssst, no ho diguis a ningú.

  4. #4
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Aiii, Joan Antoni, que em renyaran. Els dos personatges són sobreposats. Chssssst, no ho diguis a ningú.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Independentment dels dos personatges que van sortir a la foto sense saber-ho , les llums i els detalls aconseguits m'agraden molt.

  6. #6
    Yo valoro la perspectiva jugando con los arcos enmarcándolo todo.

  7. #7
    Tot un merit fer sa foto i que es personatges principals no s'assabentin jejeje...

  8. #8
    Molt bona Lluis, no em molesta que els personatges estiguin enganxats, és per un bon motiu compositiu. Ben treballades les llums.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Bona fotografia. Em sumo a les opinions anteriors. És veritat que el primer que vaig pensar feia també referència a que era una llàstima que els vianants no estiguessin més centrats, però d'altres companys no els desagrada. De totes maneres és qüestió de buscar-ne dos més.

  10. #10
    Molt bona Lluis. Als personatges els veig un halo que suposo que pots eliminar fácilment.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •