Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Treball en procés

  1. #1

    Treball en procés

    Doncs això, sembla que el treball de manteniment està en procés.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Treball en procés.jpg 
Visitas: 262 
Tamaño: 213.9 KB 
ID: 13122

    ISO 1250
    Nikkor 70-200 a 90 mm, f/8
    1/250 sec.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Genial
    Al veure aquesta foto m'han passat varies coses:

    - Un ampli somriure
    - He pensat amb un mix Lafebre-Avilés.
    - En Vicençs jugant amb la foto?!!!
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Un fet habitual als nostres carrers, transformat en una bona imatge. Vas demanar permís per entrar a l'edifici del davant?. Ja veig que no tens vertigen.

  4. #4
    Una gran foto. ... pero potser m´hi sobra una mica d´espai per al costat esquerra.

  5. #5
    Reculo el que he dit de la paret. No l´havia vist sencera.

  6. #6
    M'agrada molt aquest "atreviment" de fer sortir es braç de sa grua de sa foto i fer-la anar fins el cantell inferior, li dona profunditat i la fa una imatge molt moderna, baix el meu criteri, clar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Un fet habitual als nostres carrers, transformat en una bona imatge. Vas demanar permís per entrar a l'edifici del davant?. Ja veig que no tens vertigen.
    Gràcies, Narcís. En aquest cas no era qüestió de tenir o no tenir vertigen. Jo estava a peu de carrer i era la grua que estava en un sot d'una alçada d'uns dos pisos (suposo que era el nivell d'iniciar fonaments). Jo tan sols "veig veure" la foto i la vaig fer.

  8. #8
    Ben vista! Potser és el meu monitor, però la veig com si la grua fos enganxada amb el photoshop....

    En cas que l'hagués fet jo, suposo que hauria centrat el pilar de la paret amb el fotograma, però això tb són gustos. El que quedi algo descentrat també li dóna un punt
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  9. #9
    Cita Iniciado por Joan Morro Ver mensaje
    Ben vista! Potser és el meu monitor, però la veig com si la grua fos enganxada amb el photoshop....

    En cas que l'hagués fet jo, suposo que hauria centrat el pilar de la paret amb el fotograma, però això tb són gustos. El que quedi algo descentrat també li dóna un punt
    Doncs deu ser el teu monitor, Joan, perquè l'escena era realmente aquesta. (Sense el marge blanc, esclar. )

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vicenç...
    Això no compta com a „desclonar“????
    😁

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •