Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Torre del Ram

  1. #11
    M'agrada la foto, però he estat mirant una bona estona perquè veia algo raro i no sabia que és. Finalment ho he vist, me sembla que al voltant de la torre i l'horitzó hi ha un petit halo.

    Tb et proposaria una prova: retallar un poquet de baix fins que la paret enganxi amb el cantell, encara que no sé si millorarà o empitjorarà. Jo l'hauria reenquadrat així.....
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  2. #12
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Bep, potser "contrast" no significa el mateix per tu que per mi.

    Ja vaig comentar que m'agradava molt l'edició que havies fet, i em segueix agradant. Però no la veig "contrastada" en excés, si entenem com a contrast a la relació entre les parts màximes i mínimes de llum o brillantor de la foto. Precisament em vaig fixar molt (i és de les coses que més em va agradar de l'edició) que tant les parts de pedra com de vegetació estaven "enfosquides", però no massa contrastades. Segueixo pensant que és una bona foto tal com la veig.
    Perdona Vicenç, si que entenem el mateix, però no em vaig expressar degudament, certament el contrast va ser buscat ajustant l'histograma pels dos cantons, però hauria d'haver aclarit una mica els mitjos i s'em va passar.
    Gràcies per la puntualització
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #13
    Cita Iniciado por Joan Morro Ver mensaje
    M'agrada la foto, però he estat mirant una bona estona perquè veia algo raro i no sabia que és. Finalment ho he vist, me sembla que al voltant de la torre i l'horitzó hi ha un petit halo.

    Tb et proposaria una prova: retallar un poquet de baix fins que la paret enganxi amb el cantell, encara que no sé si millorarà o empitjorarà. Jo l'hauria reenquadrat així.....
    Gràcies Joan, l'halo que potser hi veus és un halo d'enfoc que em passa moltes vegades i es veu una volta la tenc pujada al foro.

    En quant al retall que proposes ho vaig provar quan la vaig editar, però no ho vaig considerar important.

    Merci
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #14
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Perdona Vicenç, si que entenem el mateix, però no em vaig expressar degudament, certament el contrast va ser buscat ajustant l'histograma pels dos cantons, però hauria d'haver aclarit una mica els mitjos i s'em va passar.
    Gràcies per la puntualització

  5. #15
    Bona foto Bep, aquesta diagonal que fa sa pared es molt bona.

  6. #16
    Enquadrament perfecte, però el processat el trobo massa agressiu.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •