Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Torre del Ram

  1. #1

    Torre del Ram

    Una fotografia de fa un temps en una sortida de calibració

    ISO 640............f/8...............velocitat 1/1250...............focal 300mm.........L'edificació es troba uns 900mts

    Nombre:  Torre del Ram B-N 850.jpg
Visitas: 242
Tamaño: 648.4 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Un procesado "durillo" pero que creo que le va bien al ambiente de la imagen.
    La composición la has clavado (torre "en su sitio" y la pared seca que corre hacia el ángulo).

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Bep
    Em pots dir que significa una sortida de calibració?
    Calibres l‘aparell en base a quina referència?
    Gracies

  4. #4
    M'agrada molt la composició, amb una impecable línia de la paret seca i una estratègica situació de la torre (un molt bon exemple que no sempre la regla dels terços és la millor opció). També m'agrada molt l'edició que has fet. Bona foto, Bep!.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ho sento, Bep. No m'agrada el processat.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Bona composició com ja et diuen. A mi m'agrada el revelat que has fet.

  7. #7
    Molt ben vista sa linea de sa paret seca que duu sa mirada fins a sa torre.

    Un processat agresiu que no és gaire habitual en tu.

    Bona foto, Bep.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Moltes gràcies companys, quan la vaig haver pujada vaig veure que m'havia passat de contrast... ja vaig comentar que tenia problemes de calibració i no la volia amb tant de contrast com la veig al foro
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Bep
    Em pots dir que significa una sortida de calibració?
    Calibres l‘aparell en base a quina referència?
    Gracies
    Perdona Bet, Som uns quants que tenim el Sigma 150-600 Contemporary, de la última fornada de la marca.

    Aquest objectiu permet variar diferents paràmetres, entre ells l'enfocament, que ens permet corregir un frontfocus o backfocus en diferents distàncies i focals, que sobretot, s'evidencien en distàncies i focals llargues.

    Aixó porta molta feina de camp fins que no està tot correcte... bueno, depen de l'exigència de cadascú.

    Normalment en càmeres i objectius de la mateixa marca passas poques vegades que l'enfoc no sigui correcte
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Moltes gràcies companys, quan la vaig haver pujada vaig veure que m'havia passat de contrast... ja vaig comentar que tenia problemes de calibració i no la volia amb tant de contrast com la veig al foro
    Bep, potser "contrast" no significa el mateix per tu que per mi.

    Ja vaig comentar que m'agradava molt l'edició que havies fet, i em segueix agradant. Però no la veig "contrastada" en excés, si entenem com a contrast a la relació entre les parts màximes i mínimes de llum o brillantor de la foto. Precisament em vaig fixar molt (i és de les coses que més em va agradar de l'edició) que tant les parts de pedra com de vegetació estaven "enfosquides", però no massa contrastades. Segueixo pensant que és una bona foto tal com la veig.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •