Resultados 1 al 8 de 8

Tema: S'escala del Rei

  1. #1

    S'escala del Rei

    Aprofitant es temporal que ahir es va moure a Menorca, avui matí m'he atracat fins a s'Escala del Rei per fer unes quantes fotos a s'hora daurada. Volia que s'escala tingués més protagonisme i es veiés de manera més clara però no m'en he sabut sortir airós, tot i açò sa sortida d'es sol m'ha regalat una paleta de colors molt xulos al cel i per aquest motiu compartesc una de ses fotos que he fet.

    Nombre:  Escala del Rei_0039-1FF.jpg
Visitas: 333
Tamaño: 857.1 KB

    Nikon D780 amb Nikkor 20 mm, ISO 50, f/8, 3 segons, Ev +3, polaritzador i GND de 3 passos
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Realment, uns colors de luxe.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies, Jaume, juntament amb el tema a fotografiar el meu interés també estava en veure de quins colors es tenyirien els núvols quan sortís el sol i em vaig quedar prou satisfet.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Un bon enquadrament i colors.
    He buscat per internet Escala del Rei i em porta a una illa on hi ha l'edifici de la fotografia, és així?.

  5. #5

  6. #6
    Realment, com dius, el sol t'ha regalat una paleta preciosa. Està clar que la Natura, si els humans no l'emprenyem, és molt generosa. Bona, Joan A.

  7. #7
    Bona Joan, encara que per mi crec que li falta una mica mes de cel.

  8. #8
    Cita Iniciado por Tito Felix Ver mensaje
    Bona Joan, encara que per mi crec que li falta una mica mes de cel.
    Si, Tito, a jo també m'ho sembla però com que lo que volia era fotografiar s'escala i que al mateix temps em sortís Sa Farola per a equilibrar sa composició no em va tocar altra que fer-la en horitzontal i sacrificar una mica de cel.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •