Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Urros de liencres

  1. #1

    Urros de liencres

    El primer intent de fotografiar aquest lloc va ser a la posta de sol. Aquest dia no vaig encertar la ubicació, vaig baixar abaix de tot, i no vaig tenir temps de rectificar.
    Dos dies després vam tornar per la zona, de bon matí, per fotografiar unes roques que hi ha al costat: "El urro del
    Manzano".
    Mentre fotografiava "El
    Manzano" el meu cap estava pensant amb els altres Urros i amb el sol que just sortia per aquell cantó.
    Vaig tenir el temps just d'arribar i tirar unes poques fotos abans que el sol fos massa alt.
    Aquesta
    és la que més m'ha agradat:

    Nombre:  2020-08-08_NESP1_0859_1200_v3px.jpg
Visitas: 246
Tamaño: 878.7 KB

    FUJIFILM XT-2 | ISO200 | 10mm (15mm EFF) | f/8 | 60s | Filtre ND de 8 o 10 passes (haig de pensar a anotar-ho per que després no ho recordo!)





  2. #2
    M'agrada molt sa profunditat que donen ses roques en direcció cap al sol i també m'agraden molt ses textures i detalls de ses roques més properes.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Fèlix.
    Posar els paràmetres és com si prenguessis nota, no?
    M'agrada aquest joc !

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Composició, colors, moment... tot. Molt bona, Fèlix.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Bello paisaje y una gran foto que lo mejora.
    Totalmente de acuerdo con Joan A. Gomila, esa linea de rocas que dirige la mirada hacia el sol es genial.

  8. #8
    M'agrada tot de sa foto Felix. L'unic "pero" seria el sol. Sense ell crec que sa foto milloraria...

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •