Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Baixant les escales de la burocràcia

  1. #1

    Baixant les escales de la burocràcia

    Feia dies que em rodava pel cap aquesta foto i tenia clar que havia de ser en blanc i negre. Imagin que molts de voltros reconeixereu el lloc. Personalment a jo m'agrada bastant i açò m'ha animat a començar un projecte fotogràfic del que aniré fent fotos sense marcar-me un llimit de temps ni de nombre de fotos però crec que és un projecte que em permetrà fer una temàtica que surt del tipus de fotografia que és més habitual en jo.

    Nombre:  Ajuntament de Ciutadella_0001-1.jpg
Visitas: 639
Tamaño: 296.7 KB

    Nikon D780 amb Tamron 24-70 a 24mm, ISO 2000, f/6,3, 1/80
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    La foto es muy buena Joan. La toma cenital, la mujer bajando...El procesado me encanta.
    Buena idea la de intentar salir del "espacio de confort" e intentar cosas diferentes.

  3. #3
    A mi també m'agrada molt la foto, Joan A. I m'agrada tant la seva concepció com l'acabat final. És una "altra Menorca" de la que acostumeu a ensenyar-nos. Crec que la iniciativa (però no només) ja es mereix una

  4. #4
    Bona foto Joan Antoni! te un toc "lafebria". També m'agrada sa edició que has fet en b/n.
    Estarem atents a ses noves fotos que publiquis d'aquesta sèrie!

  5. #5
    Moltes gràcies pels vostres comentaris.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Bona, Joan A.
    Com diuen els companys, estarem espectants
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Bona, Joan A.
    Com diuen els companys, estarem espectants
    Moltes gràcies, Jaume, però tampoc vos faceu unes grans expectatives amb ses fotos que pugui anar fent
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    A mi també m'agrada molt i si tens possibilitats d'anar ampliant la col·lecció, perfecte.

  9. #9
    Molt bona Joan!!

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Buena foto desde una perspectiva diferente (hubiese preferido que la figura estuviese tres o cuatro escalones mas abajo, la veo un poco encajonada).

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •