Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Posta de sol entre arrosars

  1. #1

    Posta de sol entre arrosars

    Bona tarda a tots. He tingut ocasió d'anar al Delta de l'Ebre i he tret la màquina de la motxila. Envio aquesta posta de sol.

    ISO 320
    1/640 - f9,0 (-1,3) - 14 mm (28 mm)

    Nombre:  _9130413 FF.jpg
Visitas: 341
Tamaño: 310.1 KB

  2. #2
    Bona presa,tot i la dificultat que suposa fer un contrallum i tenir un poc de detall a les ombres crec que t'en has sortit força bé. El sol queda passat de llum (inevitable si no fas doble exposició) però en aquets casos ho consider un dany col.lateral de poca importància.

    M'agraden els diferents plans que té la foto.

    No sé si ho veig bé o si m'equivoco però juraria que devora la signatura hi ha una taca bastant gran que sembla un defecte d'edició, estaria bé que ho revisis encara que potser també sigui un efecte òptic.

    Na Roser, la meva filla ha estat varies vegades visitant el delta del Ebre i m'en ha parlat molt bé. També he vist diferents fotografies agafades d'aquesta zona i és un dels llocs que m'agradaria poder visitar alguna vegada per a fer-hi fotos.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    M'agrada la foto, Narcís. Crec que, fotogràficament parlant, és una manera poc habitual de veure -i ensenyar- les terres del Delta i està molt bé. Ni que fos protegint el sol, si li donessis una mica més de llum al conjunt crec que encara guanyaria més. Bona, Narcís.

  4. #4
    Pues una bonita puesta. Creo también que subiendo un poco las sombras mejoraría.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els comentaris dels companys.
    Bona foto, Narcís.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Gràcies pels comentaris. Envio una nova versió on en aquest cas he ajuntat dues fotografies. El sol segueix passat ja que vaig badar en el seu moment.

    Nombre:  _9130411 FF.jpg
Visitas: 270
Tamaño: 352.1 KB

  7. #7
    Sí, Narcís, m'agrada més aquesta segona.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    A mí també.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Me quedo con la segunda.
    Aunque ambas son preciosas en la segunda se aprecian mas detalles.

  10. #10
    D'acord amb els companys, bona foto Narcis!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •