Resultados 1 al 4 de 4

Tema: L'home del davantal vermell

  1. #1

    L'home del davantal vermell

    A primers de juny vaig anar al Parc de les Tres Xemeneies, a Barcelona, a fer fotos d'uns murals que tot just s'havien acabat de decorar en suport del moviment Black Lives Matter (ja vaig pujar al Foro un parell de fotos). En aquest espai s'hi havia muntat un petit mercat ambulant que incloïa llocs de menjar i beure. En acabar de fer les fotos em vaig fixar en el petit generador i vaig pensar que entre el vermell i el negre del fons "podria sortir alguna cosa", i quan estava preparant la càmera, el cambrer d'un dels llocs de menjar volia passar per allí. Quan em va veure es va pensar que m'anava a "espatllar" la foto i va voler córrer i amagar-se a la vegada. Es va disculpar i jo li vaig donar les gràcies.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: L'home del devantal vermell.jpg 
Visitas: 232 
Tamaño: 321.3 KB 
ID: 13037

    ISO 640
    Nikkor 24-70 a 38 mm, f/11
    1/640 sec.
    -1,67EV
    Una bona dosi de sort

  2. #2
    La foto al primer golpe de vista no me ha llamado la atención pero cuando me he puesto a analizarla: los dos colores rojos sobre el fondo gris, esa sombra, el movimiento...todo en su sitio y completando una estupenda foto.

  3. #3
    Estic d'acord amb en Carlos, encara que personalment em falta una mica d'espai a la zona de baix dels peus del cambrer. Suposo que com que va entrar d'imprevist a l'enquadrament, no ho vas poder preveure.
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Jo la trobo correcte.
    Ben seleccionada.
    Però m'agrada i prou.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •