Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Flamenc

  1. #1

    Flamenc

    D'un mateix tema solc fer unes quantes fotos i després tinc problemes en triar quina és la millor. Poques vegades tinc clar quina pujar al fòrum. Si, ja sé que aquesta és una qüestió relativa, ja que segurament no tots escollireu la mateixa. Estic segur que a qualcú de vosaltres també us passa això. Aprofito aquesta secció per posar les fotos que em van fer dubtar la tria. Moltíssimes gràcies, una vegada més, per la vostra gran ajuda.


    Nombre:  DSC_7689-Edit.jpg
Visitas: 545
Tamaño: 91.9 KB






    Nombre:  DSC_7694-Edit.jpg
Visitas: 540
Tamaño: 121.0 KB






    Nombre:  DSC_7737-Edit.jpg
Visitas: 549
Tamaño: 60.5 KB






    Nombre:  DSC_7740-Edit.jpg
Visitas: 540
Tamaño: 57.5 KB






    Nombre:  DSC_7793-Edit-2.jpg
Visitas: 530
Tamaño: 79.3 KB







  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agraden totes, la de B&N no tant ...

    En el tema del moviment o congelació de la imatge segurament tindríem discrepacies entre molts fotofinderos.
    Pel meu gust m'agradaría una imatge més congelada.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    . Em quedo amb l'última.

  4. #4
    Molt bona sèrie, Joan. Em quedo amb les dues últimes.

  5. #5
    Buenas Joan, me quedo con la primera y ultima

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    jo sense dubtar també em quedo amb la primera i la última, per diversos motius. Veig la imatge més congelada, i definida. Però sobretot ambdues tenen un punt "humorístic" que les fa realment diferents.

  7. #7
    Moltíssimes gràcies, companys. Saber la vostra tria ha sigut de gran ajuda. La gran majoria coincidiu amb les que a mi m'agraden més, o sigui, no vaig desencaminat.
    Voldria compartir una observació interessant. Els amics, que em van acompanyar al concert, cap d'ells fotògraf, han triat fotos diferents que vosaltres. Quasi tots han triat la segona, que, a més, està desenfocada. Aquesta diferència de gust fa pensar que el col·lectiu de fotògrafs busquem coses que el col·lectiu de no fotògrafs no sap apreciar. Tot aquest rotllo és per agrair-vos la vostra participació en aquest fòrum, ja que els comentaris del meu entorn de no fotògrafs em feria tornar boig.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Joan

    La segona és molt xula i Entec que agradi als no fotògrafs.. Descriu bé l’espectacle i la cua estirada enmarcant al guitarrista té força visual.
    Per mi la pregunta és : i tu amb quina et quedes?

  9. #9
    Quant he fotografiat espectacles, (n'he fet uns quants) solec disparar en semi-automàtic, prioritzant la velocitat d'exposició a 1/160, açò me garantitza la congelació de d'imatge. Penso que aquestes fotos estarien millor amb les cares enfocades encara que la resta del cos no hi estés.
    M'imagino la segona foto en què la cara del guitarrista restés totalment enfocat i la resta no, per exempla.

  10. #10
    Bet, la quarta és la que m'agrada més, pel dramàtic que és. També m'agrada la quinta pel moviment.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •