Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: la pometa

  1. #1

    la pometa

    Un altre bodegó fent proives de llum
    Nombre:  La pometa.jpg
Visitas: 283
Tamaño: 105.6 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Molt interessant.
    Aquest mig fons de ratlles horitzontals no el veig gaire apropiat; resta atenció al "bodegó".
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Coincido con jaume en que la imagen con fondo solo negro tendría mayor impacto.

  4. #4
    M'agraden molt la llum i la composició. La picada d'ull amb la poma a una reconeguda marca tecnològica el trobo molt bo. Coincideixo amb en Jaume i el Carlos respecte al fons. Bona, Lluís!

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt original Lluis. A mi el fons m'agrada perquè li trobo un "toque ochentero" que li va bé a la foto...
    veig la fulla de reflexe amb orientació diferent de la fulla "real", no sé si és el retoc o un efecte òptic. M'ho aclareixes Lluis?

  6. #6
    Beth: La fulla de la marca està mes inclinada i no té cua. Jo en vaig posar una pero no v a quedar amb l´inclinació adient. de totes formes es tracta d´una recreació de la marca. Estic molt d´acord amb tu quan al fons de ratlles. La tinc amb fons negre i no m´agrada tant.

  7. #7
    Quan al reflexe de la fulleta, es real. No està retocat. Potser és p'er la posició de la poma.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Ja ja ja.
    Me gusta mucho la idea y el guiño.
    Coincido con Bet en que ese medio fondo rayado le añade personalidad.
    Y el detalle de la hoja genial, así evitas demandas por derechos.

  9. #9
    Quan l'he oberta i abans de llegir els comentaris he pensat que el fons és una bona iniciativa però les ratlles tindrien de continuar una mica per darrera de l'ordinador.

  10. #10
    Gràcies a tots per comentar. Narcís: l´ordinador està al damunt d´una taula, per tant, les ratlles del fons han de començar quan s´acaba la taula. Aixó és el que penso.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •