Página 3 de 3 PrimerPrimer 123
Resultados 21 al 30 de 30

Tema: foto Marroc

  1. #21
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto Marroc

    gràcies! em falta tant... Però ja aniré progressant. Sou un encant. Aprenc molt llegint els vostres comentaris i veient les vostres fotos. una besada!

  2. #22
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto Marroc

    Com és que s'ha esborrat la 1a foto que vaig penjar? jo no ho he fet

  3. #23
    joangomila
    Invitado

    Re: foto Marroc

    Jo les veig totes a les fotos que hi ha penjades a aquest post. T'has fixat que degut a l'extensió dels comentaris hi ha 2 pàgines i ara ja estam a la segona?

  4. #24
    imported_admin
    Invitado

    Re: foto Marroc


    L'Alba diu : Com és que s'ha esborrat la 1a foto que vaig penjar? jo no ho he fet
    Contesto : això passa quan canvies de lloc la foto i no canvies també l'adressa que havies posat al fòrum. També passa quan l'esborres del àlbun on l'anava a cercar l'adressa de referència.

  5. #25
    JoanCardona
    Invitado

    Re: foto Marroc

    Una foto impressionant; m'encanta el joc de llums i ombres i, sobretot, l'home amb els camells que hi afegeixen 'vida' en lloc tant inhòspit

  6. #26
    CarlosSilvestre
    Invitado

    Re: foto Marroc

    El contraste de la imagen siluetea muy bien la caravana que, por otra parte, está situada de manera que engrandece el impresionante aspecto de las dunas. Muy buena!!!

  7. #27
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto Marroc

    Cita Iniciado por 46434A4E49270
    L'Alba diu : Com és que s'ha esborrat la 1a foto que vaig penjar? jo no ho he fet
    Contesto : això passa quan canvies de lloc la foto i no canvies també l'adressa que havies posat al fòrum. També passa quan l'esborres del àlbun on l'anava a cercar l'adressa de referència.
    Si ja ho vaig suposar. Una altra vegada no l'agafaré de noves propostes perquè es un lloc on no s'hi queden en principi.* (Recorda que nosaltres no les podem treure d'allà). Una cosa més que he après. gràcies

    estic mirant les vostrs fotos i les trobo meravelloses. La de la barca del Carlos...!!! sense paraules!* Per això em fa caure de la cadira que em digueu que us ha agradat la meva. Gràcies* :

  8. #28
    BielPons
    Invitado

    Re: foto Marroc

    Senzillament preciosa Alba, una foto fantàstica i tots els comentaris encertats i merescuts.

  9. #29
    mariarosaoliver
    Invitado

    Re: foto Marroc

    Creo, Alba, que ya te han dicho todo lo que se podía decir de esta preciosa fotografía.
    Tengo que confesar que yo no veía mal el cielo, pensaba que estaba en contraste con el color de la arena, oh oh,me equivoqué radicalmente, gana mucho con el cambio, y eso que ya parecía que podía ganar poco más; evidentemente será por mi ignorancia, queda mejor conocimiento escaso, en la fotografía, pero al verla se si me gusta o no,y esta me encanta.
    La grandiosidad del mundo y la pequeñez de las personas
    Enhorabuena Alba
    María Rosa

  10. #30
    AlbaRebordosa
    Invitado

    Re: foto Marroc

    Gracias M.Rosa. El mundo es magnífico. tenemos suerte de poder ver. gracias.

Página 3 de 3 PrimerPrimer 123

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •