Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Far d'es Cap Blanc i VL

  1. #1

    Far d'es Cap Blanc i VL

    He estat 2 dies per Mallorca i he aprofitat per a començar una nova relació que esper doni bons fruits (sa nova companya es diu Nikon D780 ).

    Havia planificat aquesta foto amb el handicap de no haver estat mai en aquest indret i pel fet d'arribar-hi de nit vaig tenir poques opcions de cercar una ubicació millor.

    Donat que gairebé eren ses primeres fotos que feia amb aquesta càmera em vaig dedicar a provar diferents paràmetres i aquesta foto és sa que més m'ha convençut de ses poques que vaig fer aquella nit (estan fetes just entre es moment en que sa VL començava a ser visible i just abans de sa sortida de sa lluna que pel fet de ser gairebé plena m'hauria privat de veure tants estels si hagúes esperat més temps).

    Nombre:  Viatge a Mallorca_0077.jpg
Visitas: 354
Tamaño: 86.1 KB


    Nikon D780 + Nikkor 20 mm, ISO 10000, f/4, 15 segons
    (Hi ha un poc de retall de la part inferior i d'ambdós costats)
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Què callat ho teíes!!! Una Nikon D780 !!!
    ISO 10000, jeje.
    Vinga, a disfrutar-la.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Què callat ho teíes!!! Una Nikon D780 !!!
    ISO 10000, jeje.
    Vinga, a disfrutar-la.
    Va ser un "no m'ho pens"

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Nikon D780!!! la millor del mercat en aquest moment dins del segment de les no professionals.

    En aquesta fotografia es veu clarament l'efectivitat dels 12 passos de rang dinàmic en tenir detall a les ombres i les llums,

    Molt bon detall en el Centre Galàctic

    Em sembla una mica monocromàtica...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Nikon D780!!! la millor del mercat en aquest moment dins del segment de les no professionals.

    En aquesta fotografia es veu clarament l'efectivitat dels 12 passos de rang dinàmic en tenir detall a les ombres i les llums,

    Molt bon detall en el Centre Galàctic

    Em sembla una mica monocromàtica...
    Sa monocromia que comentes crec que potser deguda a que no tenc encara prou afinat es tema de s'exposició per aquest tipus de fotos i ets estels potser estan massa exposats i no s'aprecien els seus colors. Per altra banda he de dir que hi havia molt poca CL (al manco no hi havia cap nucli de població proper) i crec que per aquest motiu al voltant de sa VL no s'aprecien gaire colors.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Enhorabona per la teva nova amiga que esper que la disfrutis molt.
    Sa foto m'agrada molt, encara que es veritat que com diu en Bep,és molt monocrom. Però la il·luminació del edifici del far és perfecte per una "nocturne"

  7. #7
    VL muy bien. La parte faro-tierra la veo demasiado oscura. Esto es curioso, tú ves mis primeros planos demasiado luminosos y yo los tuyos demasiado oscuras...¿tenemos distinto oftalmólogo? Es para que nos lo mire...

  8. #8
    Moltes gràcies a tots per aportar es vostre punt de vista.

    Carlos: distintos oftalmólogos quizas si y distintos gustos seguro que también jejeje

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Amb aquesta nova relació que comentes, Joan A., el que acostuma a passar en aquests casos és que acabeu sent amants.

    Doble felicitació, per la nova relació i per la foto.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •