Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Guimerà

  1. #1

    Guimerà

    Aquest poble de Guimerà, a la comarca de la Segarra, està considerat un dels pobles medievals mes bonics de Catalunya.
    Ha estat reproduït com a pessebre moltes vegades. Jo mateix n´he fet tres ò quatre racons. Aquest carrer, concretament, el vaig fer fa tres anys. Espero que us agradi. Si hi veieu quelcom extrany es per que vaig haver d´eliminar algún cotxe.
    Nombre:  Guimerà.jpg
Visitas: 719
Tamaño: 251.8 KB

  2. #2
    Molt bon racó, Lluís. M'agrada molt la composició i la manera com has treballat les altes llums. Si li poguéssis treure una mica de detall a una part del portal seria ja per acabar d'arrodonir-la. Molt bona foto, Lluís.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    En general me gusta mucho.
    Y aprecio mucho lo difícil que ha de ser procesar dicha imagen con tantos contrastes.
    También opino que esas zonas oscuras parecen "demasiado" oscuras en relación con el resto de la imagen.
    Como todo es cuestión de la intención y gusto del autor.

  4. #4
    Certament que les zones fosques ho son massa, pero no he pogut treure detall. Eren les 12 del migdia, amb un sol de justicia, plé de gent i contxes.

  5. #5
    Bona foto Lluis. Si be hi ha zones que semblen empestades, a mi no em molesten ni desmereixen la foto.
    Mira per on, prenc nota per visitar aquest poble quant tingui la ocasió.

  6. #6
    Gràcies companys per comentar. Raúl, dels molts pobles medievals bonics que hi ha a Catalunya, n´hi ha tres que, si t´agrada el tema, no et pots perdre, que son: Guimerà, a la Segarra, Santa Pau, a prop d´Olot i Monells a 4 Kms. de La Bisbal d´Empordà. N´hi ha d´altres també molt bonics que, si vols, et puc anar recomenant.

  7. #7
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Gràcies companys per comentar. Raúl, dels molts pobles medievals bonics que hi ha a Catalunya, n´hi ha tres que, si t´agrada el tema, no et pots perdre, que son: Guimerà, a la Segarra, Santa Pau, a prop d´Olot i Monells a 4 Kms. de La Bisbal d´Empordà. N´hi ha d´altres també molt bonics que, si vols, et puc anar recomenant.
    Dons, quant tingui la ocasió de viatjar per Catalunya ja me posaré en contacte amb tu perquè no conec cap dels tres pobles que menciones.

  8. #8
    Si has vist la pelicula "Ocho aspellidos catalanes" mkltes escenes estan rodades a la Plaça de Monells

  9. #9
    Una foto complicada por los altos contrastes y que, a pesar de que está muy bien tal y como la presentas, creo que merecería la pena volvieras a hacer más de dos tomas para luego fusionar las mejor expuestas para luces y sombras y así corregir el empastamiento de la zona del arco. La composición perfecta.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Quan et trobes amb aquests contrastos tan marcats, no fas mai un enforquillat, com crec que suggereix en Carlos?.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •