Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Cèrcol

  1. #1

    Cèrcol

    Com que això de fer fotos als Neowises i Vies Làcties no ho tinc tan fàcil com si estigués a Menorca (sou uns privilegiats! ) una vegada més tibo de fons d'armari.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Cèrcol.jpg 
Visitas: 767 
Tamaño: 149.9 KB 
ID: 12926

    ISO 4000
    Nikkor 70-200 a 200 mm, f/4
    1/2000 sec.

  2. #2
    M'agrada molt es moment captat i també es processat que has fet en aquesta foto que permet centrar sa vista en sa cara de sa gimnasta.

    A sa part interior de sa cuixa esquerra li veig com una linea extranya d'una tonalitat un poc més clara que sa resta de sa cuixa que desconec si és degut al processat o si ja és una zona amb diferent llum en la presa original de la foto. Tot i açò
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Tu fondo de armario es un baúl de maravillas fotográficas. El procesado de esta foto es sobresaliente.

  4. #4
    Aaaaagg! Quin mal a les lumbars i cervicals...

    M'encanta el moment captat i el revelat, que el trobo delicat al màxim. Molt bona!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Me parece una foto fantástica.
    Tanto el momento captado, el encuadre y el tratamiento que le has dado hacen que sea una foto digna de concurso.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica !! De Tot... en hora bona Vicenç

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Aquesta foto es mereix un premi.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Gràcies per comentar, companys!

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Deixant a banda comentaris de processat (que ja sabem que domines) , trobo molt encertat haver-la fet en BN (amb permís d'en Jaume) ja que les gimnastes solen dur mallots molt vistosos que distreurien l'atenció, probablement, en aquesta imnatge.
    Sent tot l'entorn blanc, casi sembla que suri.
    Apart, em fascina que siguis capaç de clavar aquestes fotos sense tirar en rafaga... deus tenir un sisè, setè o vuitè sentit per captar el moment.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'imagino aquesta mateixa imatge en color i , n'estic segur que m'agradaría encara més ( potse rnomés a mí ?), i que els colors no distreuríen la bellesa i la plasticitat de la foto.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •