Resultados 1 al 6 de 6

Tema: C2020 F3 Neowise Comet (2 versions)

  1. #1

    C2020 F3 Neowise Comet (2 versions)

    Em va ser impossible acompanyar a en Bep i en Manel a fer sa foto que ja vos ha presentat en Bep, però tampoc volia perdre'm s'ocasió de fotografiar aquest esdeveniment, sobretot per por a que quant torni a ser visible des de la terra potser ses bateries de sa meva càmera ja s'hauran esgotat i ses meues segur que també.

    Dir-vos que no pretenc, en cap moment competir amb sa foto que en Bep ha penjat i que més aviat es tracta d'un joc per que doneu s'opinió sobre dues versions amb uns processats totalment diferents l'una de l'altra.

    Les puj a aquest apartat de crítica per que m'interessa saber les vostres opinions i aquest és el subfòrum a ont sa gent entra i participa més, però si en Jaume considera oportú canviar-lo de lloc no hi ha cap problema.

    Em permetreu que aquesta vegada desveli les dades exif i el processat d'una i altra versió al final de tot quant hagueu fet els vostres comentaris, jejeje.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Cometa Neowise C2020 F3_0017.jpg 
Visitas: 643 
Tamaño: 46.0 KB 
ID: 12920 Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: C2020 F3 Neowise Cala Morell.jpg 
Visitas: 634 
Tamaño: 47.5 KB 
ID: 12921
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Me quedo con la 1. Muy buena composición con la barca incluida.

  3. #3
    Coincideixo plenament amb el comentari d'en Carlos.

  4. #4
    Ja desvetllaras els EXIF's al final, a pesar de que m'agrada també la primera, hi trob a faltar algo de la segona, que son... estels,

    sembla que en la primera hagis abusat del antirrenou i n'han desaparegut unes quantes
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona, però li trobo a faltar una mica més de definició o focus al 1er. pla.
    També em quedo amb la primera.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris, a jo també m'agrada més sa primera....

    Es motiu d'haver penjat aquestes dues versions és el següent:

    Ses dues fotos estan fetes amb sa Nikon D610 + Tamron 24-70 a 70 mm i ses diferències entre elles són:

    Foto 1: Una sola presa a ISO 4000, f/2,8 i 5 segons d'exposició. Processat en ACR i uns petits ajustos en PS.

    Foto 2: Apilament amb Sequator de 10 fotos ISO 3200, f/2,8 i 2,5 segons (exposició total 25 segons) + 1 de les 10 fotos pel "ground" + 4 darks, processat posterior molt més complex amb PS, incloent màscara d'estels (d'aqui sa diferència amb sa quantitat d'estels que comentava en Bep).

    En definitiva es tractava de veure si amb el Sequator es podia obtenir més detall en sa cua d'es cometa i, de moment, crec que no és així. Tot i açò he de dir que és sa primera vegada que utilitzo aquest programa i que després de comentar-ho amb en J.Cuadros (a qui he d'agrair s'ajuda que em va donar per a poder emprar aquest programa), ell considera que es resultat hauria estat millor amb un mínim de 20 fotos i 10 darks.

    Si qualcú vol afegir res més, a partir d'aquesta experiència, serà benvingut però de moment, a jo em sembla que emprar es Sequator ha de ser per fer-ho amb una quantitat molt gran de fotos amb ses que, suposadament, es tindrà un millor resultat (a n'es que jo no he estat capaç d'arribar potser per manca d'experiència i coneixements) i havent de processar bastant més a posteriori..... Per jo, està bé com a exercici però, de moment, no estic gaire convençut, tot i que vull pensar que sa manca d'experiència és un inconvenient gran ja que d'altra manera no s'explicaria que sa gent que fa astrofotografia empri aquestes tècniques tant complexes de processat (i ells si que obtenen bons resultats).
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •