Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Ple vol

  1. #1

    Ple vol

    Ja coneixeu la mèrlera blava que vos he ensenyat un parell de vegades, en aquest cas en ple vol matiner, exhibint el seu caracterìstic color del plomatge.

    ISO 1600............... f/8.................vel 1/4000..................focal 900mm................ a pols

    Nombre:  Mèrlera dic2020-define.jpg
Visitas: 745
Tamaño: 930.7 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 16/07/2020 a las 08:25
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Què bona!

    Un detallet qu no puc evitar comentar-te: Llàstima l'halo de la cua.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Què bona!

    Un detallet qu no puc evitar comentar-te: Llàstima l'halo de la cua.
    Tens raó Jaume, halo d'enfoc... em vaig adonar una volta la vaig veure al foro. Arreglat
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Perfecte!
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Amb una focal de 900 mm. a pols, m'hauràs de mostrar com ho fas!! Fantàstica foto.

  6. #6
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    Amb una focal de 900 mm. a pols, m'hauràs de mostrar com ho fas!! Fantàstica foto.
    Raül, si t'hi fixes als EXIF's, tenia una velocitat de 1/4000, és molt més pesat esperar a que aixequi el vol havent enquadrat i enfocat...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Preciós moment captat.

    900 mm i a pols és una situació molt difícil per fer aquest tipus de fotos. Enhorabona!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Muy buena Bep, estoy con los comentarios de los compañeros es difícil a pulso

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •