Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Lluna Plena i Far de l'Illa del Aire

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Lluna Plena i Far de l'Illa del Aire

    Diumenge, dia 5 de Juliol, gràcies a la planificació amb Photopills, ens varem trobar uns quants fotògrafs per fer aquesta sortida de lluna plena.
    Sé d'alguns companys que van esborrar la feina feta degut als mals resultats.
    Jo vaig estar a punt de fer el mateix, però vaig veure una de les primeres fotos de la sèrie en que la lluna no estava cremada.
    I la vaig processar. Pel meu gust, massa tractament, però el resultat final no em desagrada.
    Haurem de calcular quan tornarem a tenir aquesta oportunitat, i anar-hi.

    Nombre:  _DSC4084-Ins-F-8C.jpg
Visitas: 465
Tamaño: 281.5 KB


    Nikon D750 DF: 500mm
    f/5,6 - 1/15 - ISO 1600 - EV: -1
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Un gran trabajo de procesado con un resultado muy, muy bueno.

  3. #3
    M'agrada moolt aquesta imatge per la seva nitidesa i qualitat, no sé quant está de processada, però no m'importa, la imatge final és excel·lent.

    No creus que amb un destell al far hauria quedat rodona?? diafragmant a f/22 i compensant amb ISO i velocitat s'hauria pogut aconseguir.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Jaume, bona foto llunatica....

  5. #5
    Jo també les he fet fora totes les fotos que vaig fer, la diferencia entre la sortida de lluna i la posta de sol va ser massa gran. En aquesta cas, aquesta foto que presentes és prou bona i d'una gran nitidesa.

  6. #6
    La quantitat (i qualitat) del tractament és un recurs per aconseguir un resultat desitjat. M'agrada molt tal com t'ha quedat, Jaume.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente imagen Jaume , en cuanto a composición y en cuanto a edición. Magnifico resultado

  8. #8
    Em sumo als comentaris.

  9. #9
    Jo hi vaig esser un dia abans i els núvols, juntament amb que encara hi havia llum d'es sol, no em van deixar veure sa lluna en el moment de sa sortida. Crec que has resolt sa foto d'una manera molt encertada. Enhorabona.

    Com a millorable, suscribesc s'opinió d'en Bep, però en qualsevol cas, molt bona foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    M'agrada moolt aquesta imatge per la seva nitidesa i qualitat, no sé quant está de processada, però no m'importa, la imatge final és excel·lent.

    No creus que amb un destell al far hauria quedat rodona?? diafragmant a f/22 i compensant amb ISO i velocitat s'hauria pogut aconseguir.
    Estic d'acord amb tu.
    Ho tindré en compte la propera vegada.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •