Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Caiac

  1. #1

    Caiac

    He llegit per aquí que en una sortida fotogràfica els resultats solen ser similars. Poso aquesta foto per contradir aquesta teoria. A Sa Nitja, amb en Carlos, en Jaume i en Raül, en Carlos va veure una magnífica posta de sol, va captar un paisatge complet amb mar, terra i cel. A mi em va cridar l'atenció aquest caiac en mig d'un mar sedós amb llum de posta de sol. Aquesta foto és un exercici de "bracketing" de 5 tomes a 3, 5, 8, 13 I 20 segons, ajuntades en el HDR de Lr. Podeu aconsellar-me en aquest tema del "bracketing"?

    Nombre:  DSC_7150-HDR-Edit.jpg
Visitas: 343
Tamaño: 74.2 KB


    Nikon 850, Nikon 24-70 f/2.8 a 70mm, f/13, ISO 64.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Esquisita imatge, Joan.
    Efectivament en aquesta sortida, on ens varem desperdigar, era més difícil coincidir.
    Possibles millores, a probar en un altre ocasió :
    - Descentrar el caiac
    - Ubicar-lo a l'esquerra mirant en sentit de lectura
    - Aplicar, o no, la regla dels 2/3
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies Jaume pels teus comentaris. Aquesta vegada ja he pensat en tot el que dius, però passa que no hi ha més mar, tinc el pantalà a l'esquerra i la costa a la dreta i no volia que sortís cap d'elles. La meva intenció era que només sortís el caiac i l'aigua, minimalisme. He provat descentrar el caiac segons la regla dels terços i perdo mar, redueixo la proporció mar/caiac i no em convenç. He fet vàries proves i sempre torno a la que presento. Penso, també, que una embarcació parada no té sentit de direcció. En fi, les regles estan per trencar-les.

  4. #4
    M'encanten les fotos minimalistes i aquesta és molt bona.
    Si de cas, jo retallaria l'aigua per sota, tan sols una tercera part del aigua que hi ha per sota del caiac.

  5. #5
    Una imatge minimalista i amb una composició atrevida rompent algunes regles. Molt bons tons
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona Joan !!
    Relaxant imatge

  7. #7
    M'agrada molt, Joan. I m'agrada tal qual ens la presentes, ni més ni menys. Els colors, tota una delicadesa.

  8. #8
    Me gusta así. A pesar de no estar sujeto a reglas clásicas de composición el resultado final es adecuado: minimalista y con sensación de aislamiento del cayak. Las tonalidades perfectas.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    A mi también me gusta.
    Quizas podrias recortar un poquito por alguno de los lados (coincido en dada la forma de la embarcación y el hecho de estar parada no tiene direccionalidad)

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente ejemplo de que menos es mas.
    Muy buena fotografía.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •