Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Past Time

  1. #1

    Past Time

    Bueno, después de unos meses de estrés y mucho trabajo extra, por fin las vacaciones... y la primera salida con los amigos para matar el gusanillo.

    Es la segunda vez que intento una pano en esta localización, la primera fue en 2013 después de ver que un tal Manel Soria ya la habia hecho en 2011, una gran visión,

    relato muy interesante, por cierto http://frikosal.blogspot.com/2011/11...-sobre-la.html

    Son 12 fotografias verticales unidas con Photomerge.......ISO 2500.............focal 20mm..................f/1.8...................velocidad 15seg...................temperatura de color 3200K

    Nombre:  Panorama Naveta 850-2.jpg
Visitas: 408
Tamaño: 757.4 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 25/06/2020 a las 15:36
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Estupendo regreso a la vida fotográfica y al foro. Esa naveta enmarcada por el inmenso arco de la Vía Láctea es un puntazo visual.
    Nota personal que no es una crítica, como he comentado en la foto de Joan, me parece demasiado azulado el cielo. Creo que las luces contaminantes de Ciutadella debían ser algo más amarillentas ¿no? A mi me gusta ese contraste azulado-pero-no-tanto con el amarillo-urbe.

  3. #3
    Beeep!. Benrevingut al foro . I ho has fet de la teva manera, amb una gran foto. M'agrada tota la foto, però l'enquadrament és boníssim. Coincideixo amb en Carlos amb el blau del cel. Felicitats, Bep.

  4. #4
    A jo m'agrada tal qual l'has presentada, Bep.

    Com sempre, va ser un gust compartir unes hores fent fotos amb tant bona companyia.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Mos hauràs de donar classes de processat de VL!

    Tenia pensat fer una foto similar, però hauré de deixar passar un temps per anar-hi, què sa gent ja no recordi aquestes que heu mostrat....
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  6. #6
    Aquesta també la veig una molt bona foto, com la den Joan A.. Sou els reis de la fotografia astronómica i la Via Làctea per vosaltres ja és com de la familia.
    Només s'em acud dir posar-li un

  7. #7
    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.

    En quant als blaus ja veis que hi ha una temperatura de 3200K i en edició bastant dessaturats, no crec que sigui un blau excessiu, encara que cada fotògraf té un gust diferent.
    En fotografia nocturna el tema del color del cel està molt discutit, aquesta setmana un company del fotoclub em deia:" A jo el cel m'agrada de color verd fosc"... pues, molt be, un altre em deia: " jo el veig negre",
    un altre: " a jo m'agrada blau", i jo pens que el color del cel és pels que fan fotografia científica, jo faig fotografia artistica i prefereixo donar-li un color atractiu i agradable a la vista.

    Joan Morro: merci pel comentari, jo som totalment autodidacta en revelat, però no em costa gens compartir el que sé o faig
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Benvingut !!. Acabo d'opinar, malgrat la meva manca d'experiència en aquest tipus de fotografia, sobre la d'en Joan A. amb una composició semblant, però no igual i amb un acabat diferent. M'agrada molt el resultat que has obtingut

  9. #9
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Benvingut !!. Acabo d'opinar, malgrat la meva manca d'experiència en aquest tipus de fotografia, sobre la d'en Joan A. amb una composició semblant, però no igual i amb un acabat diferent. M'agrada molt el resultat que has obtingut
    Gràcies Narcís
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Mangnífica tornada, Bep.
    Gust personal del cel apart, és una gran foto.
    Que gaudeixis d'aquestes vacances merescudes i que això et permeti fer moltes fotos. I que nosaltres les veiem!.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •