Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Té de Mora

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Té de Mora

    Otro Bode, de un tema de actualidad o temporada
    Nombre:  Té de Mora-1.jpg
Visitas: 480
Tamaño: 905.6 KB

  2. #2
    Me crea desasosiego esa mora con desenfoque de movimiento en una foto tan perfecta. Me tomo una Trankimazin a ver si lo supero.

  3. #3
    He trobat curiós que precisament en el fil següent al que comentàveu amb el Carlos sobre la teva disposició habitual dels elements d'esquerra a dreta, en aquesta ho hagis fet a l'inrevés.

  4. #4
    Tot i que entec es sentit de sa mora burinada, a jo també em distreu una mica aquest moviment.

    Sa combinació de colors m'agrada molt i es detall, com sempre, molt bò.

    Compositivament, pens (i com sempre és una opinió totalment personal) que si sa mora que està en l'aire (a part d'estar estàtica) es trobàs en una posició més elevada i més cap a l'esquerra, de tal manera que ses 3 mores formassin un arc que donàs continuitat a l'arc que forma es bec de sa tetera, incitaria a que sa vista tingués un recorregut més circular al llarg de tota sa imatge (no sé si m'he explicat)....

    Finalment, si em permets, hauria clonat (en aquest cas si) es forat que hi ha a sa paret, ja que em sembla que en aquest cas no aporta res a sa foto i no fa més que distrure sa mirada.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els companys.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •