Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Naveta d'es Tudons amb VL panoràmica (i 2)

  1. #1

    Naveta d'es Tudons amb VL panoràmica (i 2)

    A rel d'un comentari d'en Joan a l'altra panoràmica que vos he mostrat de sa VL damunt sa Naveta d'es Tudons, vos mostr aquesta altre panoràmica feta des de dins el recinte. En aquest cas són 9 fotografies verticals.

    Val a dir que, com ja he comentat a l'altre fil, les dimensions del recinte tancat dificulten bastant aquest tipus de fotos. En aquest cas sa càmera estava casi aferrada a la paret i per tant no podia mirar ni pel visor ni per la pantalla (tant de bò hagués tingut un model de càmera amb pantalla mobible).

    Soc conscient de que s'arc de sa VL queda una mica just per la part de dalt i si he pujat sa foto ha estat més a rel d'es comentaris fets en l'altre fil.

    Nombre:  Panorama2.jpg
Visitas: 602
Tamaño: 325.0 KB

    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm (9 fotos verticals), ISO 6400, f/2.8, 15 segons.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Esta me gusta más, tanto en la composición como en el procesado general.

  3. #3
    A mi també m'agrada més aquesta. El cel el segueixo trobant amb excés de blau.

  4. #4
    M'agrada més que s'altra.

    Estic d'acord amb en Vicent amb es tema de sa tonalitat blavosa un poc excessiva/artificial (pot ser es meu monitor també). És possible que sigui temperatura de color un poc massa freda?
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  5. #5
    Tot i ue m´agrada força, penso que si elimines el troç de la dreta amb aquesta entrada de llum extranya que ja et vaig comerntar, de la primera foto, m´ agrada mes. L`enquadrament em semblas molt millor.

  6. #6
    Gràcies a tots per aportar es vostre punt de vista.

    Tema blaus - temperatura de color: entenc que aquesta qüestió només obeeix al gust personal de cada un. De fet he estat mirant de pujar sa temperatura de color i he de confessar que en conjunt, sa foto agafa una tonalitat verdosa que no m'agrada gens. Per altra banda, ja quant es disparava amb analògic, les diferents marques i varietats de pel.lícula ja oferien unes temperatures de color diferents (per exemple, Kodakchrome era molt més càlida que les Fujichrome), per tant, seguesc opinant que sa temperatura de color i sa intensitat d'es blaus agrada més o manco en funció dels gustos personals a ont tots són igual de respectables.

    Tema entrada de llum que comenta en Lluis: aquí consider que quant vas a fer fotografia nocturna a Menorca, ja has de donar per fet que rebràs contaminació lumínica en alguna zona de la foto (per molta declaració Starlight que hagin concedit a Menorca) i aquesta CL també forma part de la foto. L'opció de retallar una mica per la dreta tampoc em convenç per que la composició resultant no m'agrada tant. Per tant, i també entenent que es tracta d'un gust personal a ont totes ses opinions són respectables, pel meu cas, accept l'existència d'aquesta contaminació lumínica i l'entenc com que és un element més que també forma part de la foto encara que no a tothom li pugui agradar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Màgrada aquest encuadrament amb les roques del primer pla, a pesar de que queda una mica justa per dalt.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    No puc opinar tècnicament ja que no he tingut oportunitat de practicar aquest tipus de fotografia. Personalment m'agrada l'enquadrament que has buscat i el resultat final obtingut. No em molesta gens la claror produïda per contaminació lumínica. Es una fotografia de paisatge.

  9. #9
    Molt bona composició i enquadrament. Opino que el cel que pot agradar més o menys, però el color del cel el trobo "irreal", especialment deixant las pedres de la naveta molt "reals".

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel·lent feina tot i les dificultats d'espai.
    Tot i que sí que m'agradaría una mica més d'aire per dalt, l'únic que no em convenç d'aquesta foto és el blau del cel. Però com que és a gust del autor... així està perfecte.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •