Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Naveta d'es Tudons amb VL panoràmica.

  1. #1

    Naveta d'es Tudons amb VL panoràmica.

    Divendres passat, en Bep va tenir s'idea d'anar a sa Naveta d'es Tudons a llevar-nos ses ganes que teniem de fer fotos de VL, així que amb ell i en Manel vam partir tots tres cap allà.

    Mai havia fet una panoràmica per agafar tot s'arc de sa VL. Vaig intentar dos enquadraments, es primer (que és es que vos present) és una mica diferent a lo que solem estar acostumats a veure d'aquest indret.

    Apilament de 14 fotos.

    Nombre:  Panorama1.jpg
Visitas: 327
Tamaño: 264.5 KB

    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 4000, f/1,8, 15 segons per cada foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Per a mi, una delicia de foto. Ho tè tot. Enquadrament, il.luminació, vaja, tot. Fins i tot la Naveta la veig perfectament i.luminada. Si li he de trobar alguna pega, aquesta entrada de llum per l´horitzó de la dreta, podria fer pensar que hi havia dos sols. Malgrat aixó

  3. #3
    Gràcies, Lluis, ambdós punts de llum provenen de contaminació lumínica de dos centres urbans.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Preciosa foto de la naveta. Buena iluminación. Como siempre la contaminación lumínica le da su toque especial. Para mi gusto la tonalidad de la VL la encuentro demasiado azulada.

  5. #5
    Muy agradecido por tu aportación, Carlos, ciertamente el tema del color de la VL fué lo que más me trajo de cabeza durante el procesado. A veces es difícil encontrar el equilibrio de color perfecto y también influye algo el gusto personal de cada uno. Revisaré este tema puesto que, como he dicho, ya tuve un quebradero de cabeza para llevar la foto hasta un equilibrio que me gustara pero seguro que aún puedo mejorarlo.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Joan A.
    No en se massa de aquet tema, pero m´agrada lo que veig

  7. #7
    Bona foto!

    Personalment sa perspectiva forçada de sa paret me molesta un poc. Vas fer sa pano amb ròtula normal o rotant damunt es punt de paral·lelatge aproximadament?
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  8. #8
    Espectacular imatge, Joan. A. Això de fer la VL amb pano crec que va ser un gran encert. Coincideixo amb en Carlos pel que fa la tonalitat de la Via Làctia. Tal com jo veig la foto, la gran força de la imatge és l'arc sencer de la VL, és per això que crec que li sobra una part de la dreta, que no aporta res i distreu en excés del motiu principal. Compositivament crec que guanyaria molt.

  9. #9
    Moltes gràcies a tots.

    Joan: Rótula normal i rotant "a ojo de buen cubero". Són 14 fotos horitztontals repartides en dues alçades diferents. 7x2, vaja.

    Des de ont està feta sa foto ja donava per fet que sa paret es veuria així i d'aquí el fet de comentar en un primer moment que és un enquadrament una mica diferent al que estam acostumats a veure. Es recinte de paret que envolta sa Naveta, per ses seves dimensions, dificulta molt poder fer sa foto des de dintre (que també la vaig fer i ara la penjaré en una altre fil per que la vegeu) i vaig voler fugir de sa foto feta des d'enfora a on es veu sa totalitat de sa paret que envolta sa Naveta ja que en aquest cas no pots veure ses pedres i roques del voltant de sa Naveta.

    Precisament, i anant al fil ont has demanat opinions sobre es trespeus que vols comprar, allà et vaig comentar el tema de l'alçada del trespeus per que aquesta foto està feta amb una part del trespeus apoiada damunt sa paret i no s'hauria pogut fer si no hagués tingut el Manfrotto ja que l'altre trespeus que tenc (marca Mantona) no arriba prou amunt.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona feina Joan A.
    I, gràcies per les explicacions.
    Algún dia ho intentaré gràcies als teus comentaris.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •