Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Seres Extraños

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Seres Extraños

    Otro... Bode estilo diferente pa cambiar un poquito
    Nombre:  Seres Extraños.jpg
Visitas: 295
Tamaño: 379.3 KB

  2. #2
    Molt ocurrent i bona. M'agrada molt la pensada i tal com t'ha quedat aquesta estranya i simpàtica família. Hi ha un parell d'aspectes, però, que m'estranya que amb el polit i cuidadós que ets, no els hagis vist. Un és que la foto té moltes taques de sensor. L'altre aspecte és que en el fons són clarament visibles uns "arcs" que normalment es produeixen al forçar l'edició.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La idea és molt bona. La foto... pot millorar.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Nombre:  Seres Extraños.jpg
Visitas: 279
Tamaño: 370.8 KB
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Molt ocurrent i bona. M'agrada molt la pensada i tal com t'ha quedat aquesta estranya i simpàtica família. Hi ha un parell d'aspectes, però, que m'estranya que amb el polit i cuidadós que ets, no els hagis vist. Un és que la foto té moltes taques de sensor. L'altre aspecte és que en el fons són clarament visibles uns "arcs" que normalment es produeixen al forçar l'edició.
    Vicenç, tens tota la raó
    Aquesta foto està feta amb presses, i les presses com saps no són bones.
    gràcies

  5. #5
    Manchas del sensor aparte, foto ingeniosa y de calidad.
    ¿Qué cámara has utilizado? Me pareció haberte oído decir que te pasabas a la Sony mirrorless y si es así, en teoría, la suciedad del sensor es menos frecuente ¿no?

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    Manchas del sensor aparte, foto ingeniosa y de calidad.
    ¿Qué cámara has utilizado? Me pareció haberte oído decir que te pasabas a la Sony mirrorless y si es así, en teoría, la suciedad del sensor es menos frecuente ¿no?
    Carlos, utilizo mi antigua Sony A77
    Hace un año, compré una nueva, Sony Mirrorless, que no utilizo (Aún no sé ni como va)
    Referente a la suciedad del sensor, mi teoria es que se ensucian más, no tiene espejo delante del sensor, con lo cual la mierda entra directamente al sensor

  7. #7
    Buena idea. El fondo de la segunda me gusta mas, pero me quedo con los escobillones de la primera. Media vida laboral usando estos utensilios sin pensar que pueden tener otros usos.

  8. #8
    Sa idea em sembla molt ocurrent (com a sa majoria d'es teus "bodes"), si que és cert que, com diu en Vicenç, es fons no ajuda gaire a distingir prou els elements de sa foto. O que, al manco, amb un altre color de fons destacarien un poc més, però sa idea em sembla genial. Enhorabona.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •