Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Surfeando

  1. #1

    Surfeando

    Buenas noches, hoy me atrevo a colgar la primera foto.

    La hice este domingo con la cámara de mi Motorola Moto G7 Power.

    Ya me diréis que os parece, sin compasión, que estoy para aprender. (:

    Saludos

    Nombre:  IMG_20200607_105436109-8Cv.jpg
Visitas: 912
Tamaño: 377.4 KB

  2. #2
    M'agrada com destaca sa figura damunt es fons. Bastant ben composada (un pel descentrada cap a la dreta, però sense arribar a ser molt molest i una bona diagonal \ ); és una llàstima que sa ma hagi quedat moguda.

    Ànims i a seguir practicant!
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Me gusta bastante.
    Tal vez ese cielo no es el que mas favorece a la imagen (yo recortaría por arriba) pero hace destacar la figura (como bien apunta Joan).
    El descentrado a la derecha no me molesta (me gusta que se vea la ola) ya que la linea de la ola sugiere que la figura viene hacia el frente y por tanto hacia ese lado no hay nada que ver. Ademas al estar la persona mirando hacia abajo me lleva a mirar el borde de la ola.

  4. #4
    M'agrada es moment captat. Tenint en compte sa càmera que has emprat poca cosa puc afegir. Si que és cert que retallant un poc el cel, ecara que quedi amb un format tirant a quadrat, crec que pot millorar i ja de pas es podria anivellar d'horitzó.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    És una foto que transmet molt bé l'esperit d'aquest esport. M'agrada molt el moment captat tant per la posició de l'esportista com per l'enquadrament, deixant visible el camí recorregut. No em molesta el moviment de la ma ni -en aquest cas- la falta d'alineació de l'horitzó. També coincideixo en retallar cel. Molt bé, Aina. Hi ha només una petita cosa, però digues-me primer si l'has treballat en un programa d'edició. Si no tens programa d'edició no cal que et digui res.

  6. #6
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    És una foto que transmet molt bé l'esperit d'aquest esport. M'agrada molt el moment captat tant per la posició de l'esportista com per l'enquadrament, deixant visible el camí recorregut. No em molesta el moviment de la ma ni -en aquest cas- la falta d'alineació de l'horitzó. També coincideixo en retallar cel. Molt bé, Aina. Hi ha només una petita cosa, però digues-me primer si l'has treballat en un programa d'edició. Si no tens programa d'edició no cal que et digui res.
    Sí, uso Photoshop. Pero aún estoy peleándome con él para aprender.



    Enviado desde mi moto g(7) power mediante Tapatalk

  7. #7
    Cita Iniciado por Aina Barro Ver mensaje
    Sí, uso Photoshop. Pero aún estoy peleándome con él para aprender.

    Enviado desde mi moto g(7) power mediante Tapatalk
    Photoshop, val, perfecte. El que et volia comentar és que la foto la veig amb una certa dominant de color. Sóc bastant primmirat, en això. (El companys ja em coneixen, però no sóc l'únic primmirat del grup en aquest aspecte ). És que penso que a una foto bona, de vegades, no se li treu tot el profit per culpa d'aquestes dominants).
    Ho he comprovat i en aquest cas ha funcionat. Ves a Imagen --> Tono automático, a veure que et sembla. Haurà desaparegut aquest color magenta que tenyeix tota la imatge. No sempre és tan fàcil (depèn de la foto).
    Ja diràs.

  8. #8
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Photoshop, val, perfecte. El que et volia comentar és que la foto la veig amb una certa dominant de color. Sóc bastant primmirat, en això. (El companys ja em coneixen, però no sóc l'únic primmirat del grup en aquest aspecte ). És que penso que a una foto bona, de vegades, no se li treu tot el profit per culpa d'aquestes dominants).
    Ho he comprovat i en aquest cas ha funcionat. Ves a Imagen --> Tono automático, a veure que et sembla. Haurà desaparegut aquest color magenta que tenyeix tota la imatge. No sempre és tan fàcil (depèn de la foto).
    Ja diràs.
    Sí, no eres el primero que me dice lo del color magenta. Esta misma tarde le hago una revisión y cuelgo el resultado! Muchas gracias!

    Enviado desde mi moto g(7) power mediante Tapatalk

  9. #9
    Me gusta el momento captado. Como indican, yo también recortaria cielo y un poco por la izquierda para compensar, pero cuidado porqué la ola complementa del todo.

  10. #10
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Photoshop, val, perfecte. El que et volia comentar és que la foto la veig amb una certa dominant de color. Sóc bastant primmirat, en això. (El companys ja em coneixen, però no sóc l'únic primmirat del grup en aquest aspecte ). És que penso que a una foto bona, de vegades, no se li treu tot el profit per culpa d'aquestes dominants).
    Ho he comprovat i en aquest cas ha funcionat. Ves a Imagen --> Tono automático, a veure que et sembla. Haurà desaparegut aquest color magenta que tenyeix tota la imatge. No sempre és tan fàcil (depèn de la foto).
    Ja diràs.
    ¡Hola de nuevo!
    Hasta hoy no he podido ponerme con la foto... He ajustado el tono como me comentaste y he recortado un poco el cielo tal y como comentaron algunos compañeros.

    A ver que os parece ahora.

    Muchas gracias


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: IMG_20200607_105436109 (2) - Redimensionada.jpg 
Visitas: 738 
Tamaño: 455.7 KB 
ID: 12857

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •