Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Boira

  1. #1

    Boira

    Ahir vaig estar practicant tutorials amb el tema boira. Penso que aquesta fotografia (que ja vaig pujar en el seu dia) es l´ideal per fer aquestes proves.
    Nombre:  Vidrà amb boira.jpg
Visitas: 263
Tamaño: 161.0 KB

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona Boira i compo.. LLuis
    Potser em falta mes contrast o negres

  3. #3
    Al dir que vas estar practicant tutorials amb el tema boira, què vols dir, que la boira és artificial i creada amb algun filtre o similar?. No és que hi estigui en contra ni molt menys, Lluís. És només per saber sobre quin aspecte vols el comentari. En aquesta foto crec (només ho crec) que, malgrat la boira, si la boira fos natural la part superior tindria quelcom més de detall i ara ho veig com un gris molt empastat, i la transició seria més gradual.

  4. #4
    Hi ha tutorials de com imitar la boira. Sintetitzant es tracta de desaturar i aplicar un degradat de negre a blanc. S´hi han de fer mes coses que ara no val la pena extendre´s i explicar-ho. A mi el resultat no em desagrada per ser la primera vegada. Cert que la boira, en general és mes espesa de dalt que de baix. Seguiré provant. Aquest any també ho vull provar en el pessebre. Ja ho vaig fer fa anys amb um vidre velglass i mo va quedar maament, però vull intentar millorar-ho. Ara la neura va de boires.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Pues me parece una excelente idea para pasar buenos ratos con esta afición. No debe de ser nada fácil de realizar. Pero quizá el avisar de que es una boina editada mediatice sobre el resultado.

  6. #6
    A la primera no sempre surt el que és vol. La boira creada la veig massa plana.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •