Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Falugues

  1. #1

    Falugues

    Segueixo tibant de fons d'armari. En el cas d'aquesta ja veterana foto d'unes falugues al Nil sóc conscient que pel gust d'alguns pot ser que li manqui aire per l'esquerra, per dal, i per la dreta. O per tot arreu. Però per mi és un d'aquells casos on les línies són tan marcades i tenen tanta força que si volem aplicar els conceptes tradicionals li fant més mal que servei.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Egipte_falugues al Nil.jpg 
Visitas: 320 
Tamaño: 216.0 KB 
ID: 12797

    ISO 320
    Nikkor 80-200 a 92 mm, f/8
    1/640 sec.

  2. #2
    A primera vista es tal y como dices, parece demasiada encorsetada la imagen de los veleros. Efectivamente las líneas diagonales tienen fuerza y son lo más llamativo de la fotografía y vale, con dudas, admito tu punto de vista al presentarla así.

  3. #3
    Respectant l´opinió de cadascun, i, per damunt de tot, la del autor, jo li trobp a faltar una mica d´aire pels quatre costats a aquesta magnifica foto. La decisió de presentar-la en B i N i l´edició, les trobo de llibre.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Bona composició Vicenç . A jo em sembla bé, no em falta aire.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Como se dice "las reglas están para romperlas" y creo que con esta foto lo has hecho con gran acierto.

  6. #6
    M'agrada molt. Bon revelat. D'acord amb l'Alfredo, les regles es poden deixar de complir.

  7. #7
    La vas veure així o està retallada la foto?

  8. #8
    Gràcies per comentar, companys.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Esta edición en BN me encanta , me parece que resalta la visión enseñando u conjunto . En cuanto a el recorte y ese espacio tan escaso , a mi me cuesta mucho no sentirla encajonada en exceso.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •