Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Dues copes de mes

  1. #1

    Dues copes de mes

    Aquesta tarda he fet proves. A una foto que ja vaig penjar: "Lambrusco fresc" li he fet quaranta mil marranades a veure que passava. Ho considereu muntatge? ó bé ho cponsidereu una "parida". Jo em decanto pel segón.
    Nombre:  Dues copes de mes.jpg
Visitas: 300
Tamaño: 80.1 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'agrada molt el resultat.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Estas muy creativo últimamente Lluis, ¡que bien!. Las texturas de la parte húmeda de la copa me gustan mucho. Buena! ( hasta el titulo es bueno de este hilo)

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Pues te ha quedado de cartel.
    Buen experimento y buena foto.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Em ve de gust beure aquest vi fresquet..

    Bona LLuis !!

  6. #6
    Foto genial. M'agrada molt. Sobretot la imaginació, originalitat i el tractament. El confinament està anant molt bé a molts "Fotofinderos". Felicitats!

    Una petitíssima observació: El vinet segueix una degradació en la intensitat en les copes 2 i 3 molt ben encertada. M'agradaria encara més que la copa, el vidre, tingués la mateixa degradació que el vi, ja que en les copes 2 i 3 quasi no es veu. Tot i això segueix sent una gran foto.

  7. #7
    Destaco iluminación y el efecto degradado de las copas del fondo.

  8. #8
    Davant la teva pregunta, Lluís, i si em permets, donat que no veig que sigui un muntatge només em queda l'opció "parida". Ara bé, la criatura ha sortit força bé, no?

  9. #9
    Remirant i remirant la foto, Lluís, comparteixo el comentari que t'ha fet en Joan. El trobo molt encertat en tots els aspectes.

  10. #10
    Si. Jo també hi estic d´acord. Li he fet alguna marranada mes per tal que s´intuiuexin la canya i las base de les copes. Desenfocades i molt fosques. Potser si que és un muntatge perque la copa sempre és la mateixa, retallant-la una mica mes cada capa i, després, desenfoque gausiano.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •