Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Ping-pong

  1. #1

    Ping-pong

    He jugat a ping-pong amb la meva càmera. M'ha guanyat.

    Nombre:  DSC_5939-Edit.jpg
Visitas: 266
Tamaño: 56.1 KB


    Nikon D850, Nikon 24-70 f72.8 a 38mm, F5.0, 1/250, ISO 2000

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona idea, Joan. Bona diagonal.
    Les Nikon D850, duen un firmware de fàbrica per a jugar a Ping-Pong?


    Critica: potser amb una llum per la dreta de la imatge, il·luminat la cara visible de la pala, la foto milloraría.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bona foto, Joan. Aquesta també és minimalista. Per cert: que jugues a pim-pom? Ho dic perque jo he jugat fins el confinament i quan s´acabi, si puc, penso seguir jugant. M´ha copsat perque la pala és de professional. Hi trobo a faltar una mica de definició al canto de la pala. La pilota desenfocada ò moguda no em molesta.

  4. #4
    Jaume, bon acudit amb el ping-pong firmaware! Estic experimentant amb llum, o millor dit, amb poca llum. Segur que la foto millora amb més llum per la dreta. Estic ara intentant fer una espècie de bodegó amb moviment. Quan acabi el confinament, i ens podem veure, segur que em pots ajudar moltíssim.

    Lluís, tinc una taula de Ping-pong a casa, però la veritat és que hi jugo poc. No tinc company. O sigui, que si vens per Menorca, no tens excusa per passar per casa i fer unes palades.

    Aquesta foto és un experiment en el qual volia aconseguir una part de la foto moguda (la pala i la pilota) i una part fixa i amb detall (el braç). He fet servir un focus de llum continua, no flaix. He fet diverses proves a diferents velocitats, i a 1/250 ho he aconseguit, encara que el moviment es nota poc, inclús es pot confondre amb un desenfocat. A més velocitat queda tot congelat, i a menys velocitat queda tot mogut i sense detall. És divertit i enriquidor experimentar! Podeu aportar experiències vostres?

  5. #5
    Bon treball. Potser si que donaria un punt de llum a la pala, però mantenint la idea d'il·luminació actual.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Bon treball. Potser si que donaria un punt de llum a la pala, però mantenint la idea d'il·luminació actual.
    Tengo la misma impresión que Narcís. Buena imagen!!

  7. #7
    Salvo el detalle que te aconsejan (que comparto) de iluminar y sacar un poquito de detalle a la pala, el resto me parece bien pensado y ejecutado.

  8. #8
    M'agra molt la foto, Joan. Valoro molt l'idea, la composició, la llum i, per suposat, la situació de la pilota. Això va a gustos, però a diferència de l'opinió d'altres companys, no donaria més llum a la pala ja que l'avantbraç tampoc en té i es crearia una sensació d'irrealitat. Però vaja, prova-ho si vols. Com t'he dit, la composició m'agrada molt, però crec que si retalles una mica de negre per sota, encara es millorarà. Bona foto, Joan!

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Joan
    M´agrada tal i com está

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •