Resultados 1 al 7 de 7

Tema: La lluna més aprop

  1. #1

    La lluna més aprop

    Fotografia documental obtinguda a Llum BCN 2020.
    Amb el debat encés de si era convenient fer o no fer el Mobile, tots al festival.
    Amb paciència vaig ocupar el lloc que em permetia fer aquest encuadrament, plantar el tres peus i vigilar de no de tenir de collir l'equip de terra.

    ZUIKO 14-150 mm
    ISO 250
    f8 - 3,2" - 14 mm (equiv. 28 mm)

    Nombre:  P2160121 FF.jpg
Visitas: 291
Tamaño: 487.3 KB

  2. #2
    Que bonica, Narcís. Em dona la sensació de que la Torre Agbar està una mica torta. Pel demés m´agraden molt els colors i l´enquadrament.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Aparte de los puntes de Lluis veo la luna muy encajonada (por lo que me resulta irreal).

  4. #4
    Et felicito, Narcís. Vas tenir la paciència que a mi em va faltar. Quan vaig veure la quantitat der gent que hi havia i tenint en compte que només hi podia anar un dia (una nit, vaja), vaig decidir anar a veure les demés instal·lacions. Molt bon control de les llums i una edició de luxe. Crec que valdria la pena corregir la perspectiva i tenir les verticals d'ambdós costats a lloc. Per mi, molt bona foto d'una situació efímera, Narcís.

  5. #5
    Es que era irreal y encajonada, Alfredo. La luna estaba ahí. Era una reproducción a gran escala. Yo no tuve el acierto de visitarlo, pero he visto varias fotos del lugar y el momento.

  6. #6
    Gracias Alfredo por opinar. Lluis ya te ha explicado que la luna és una reproducción de la misma colgada de una grua. El cable que la sujeta no quedó muy bien expuesto y he clonado.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona , Narcís.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •