Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Barca

  1. #1

    Barca

    M'agrada el minimalisme. Aquesta foto sense el cel encara seria més minimalista, però hi trobo a faltar aire per damunt. Que en penseu?

    Nombre:  Barca.jpg
Visitas: 286
Tamaño: 543.9 KB


    Nikon D850, Sigma 150-600 f/5.0-6.3 a 600 mm, f/8.0, 1/160, ISO 125, amb trípode.

  2. #2
    A mi m´agrada força. Hi ytobo a faltar uns quants nívols en el cel, molt suaus.

  3. #3
    Doncs a mi m'agrada, poder retallant per sota igualant la distancia de la barca i el marge esquerra i el inferior m'agradaria més.

  4. #4
    Minimalista però amb molta vida. El moviment de l'aigua per mi trenca tota possible monotonia, així com el de la barca. Comparteixo la proposta d'en Felix d'acotar una mica.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Jo la veig be.
    Si volguessis complir la regla dels dos terços ho tens fàcil.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    M'agrada molt la idea, Joan. No, no li trobo a faltar aire per damunt. Em sap greu no compartir l'opinió d'en Lluís, però si volies fer una foto amb tema minimalista, els núvols "no hi caben". Crec que és una imatge que té molt de potencial si la vols minimalista. Per exemple, li reduiria negres al mar i aclariria encara més el cel, deixant la barca amb detall i textures. I si la volguessis encara més "trencadora", deixaria la barca clarament fora de la regla dels terços, més a prop de l'angle inferior esquerra. No sé si m'explico. Bé, tampoc cal que em facis cas, si molt menys . En qualsevol cas, bona foto, Joan.

  7. #7
    Me gusta la idea como foto minimalista aunque este tipo de fotos me gustan más si transmiten quietud...cosa a todas luces imposible con ese mar rizadillo e intentando que la barca no salga movida.
    he visto por ahí fotos similares con exposiciones largas que suavizan el mar y la barca quieta. Imagino un buen currele en el procesado.
    La foto transmite perfectamente la sensación de nimiedad de la barquita en medio del mar.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •