Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: El motorista

  1. #1

    El motorista

    Aquesta imatge tampoc no és nova. No és un muntatge. És d'un sol "clic", i no hi ha cap element afegit ni eliminat del "raw" original. El lleuger moviment del motorista és real. Només està "treballada" a PS.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: El motorista.jpg 
Visitas: 285 
Tamaño: 161.3 KB 
ID: 12741

    ISO 640
    Nikkor 70-200 a 86 mm, f/7,1
    1/100 sec.

  2. #2
    Gran foto. Em recorda l´estil dún conegut fotògraf català, conegut meu, en Luis Leandro Serrano. Llàstima que la moto no tingui detall ò bé un moviment mes accentuat. Si8 no fos pel detall de la moto desenfocada, per a mi, seria Fotofindera Total. Llàstima.

  3. #3
    Bona imatge! saber veure aquestes fotos té molt mèrit i fer-la en una sola presa ja no et dic ...

  4. #4
    Molt ben vista i un molt bon resultat

  5. #5
    A mi ya no me engañas, tú vuelas. Magnífica

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Buf, boníssima, Vicenç. Dins la teva esència de foto urbana amb perspectiva zenital (crec que en Carlos té raó).


    Em pica molt la curiositat: Aquest terra tant negre , era així?

    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Una altra genialitat! Impressionant! M'agrada molt tota la foto. Felicitats!



    És un misteri com l'has fet, no crec que posis un objectiu tan pesat a un dron. Potser ets aficionat al vol en globus...

  8. #8
    Carlos, Jaume, Joan,
    Gracias por los comentarios pero, per si había alguna duda, no, no soy capaz de volar (muy a mi pesar), ni tengo ningún dron (también a mi pesar). La foto está hecha desde una muy tranquila terraza de un bar (con unos helados deliciosos) en unas galerías comerciales en el centro de la ciudad. El ángulo de la perspectiva está corregido en ACR.

    Jaume,
    Perquè et deixi de picar la curiositat. Esclar que el negre del terra no era així (Je dic en el text d'introducció que la foto està "treballada" al PS. Com pots imaginar-te, el terra era d'aquest gris fosc, irregular, poc atractiu que acostuma a tenir l'asfalt.

  9. #9
    Cita Iniciado por Joan Carres Ver mensaje
    Una altra genialitat! Impressionant! M'agrada molt tota la foto. Felicitats!

    És un misteri com l'has fet, no crec que posis un objectiu tan pesat a un dron. Potser ets aficionat al vol en globus...
    Gràcies pel comentari, Joan. Crec que el "misteri" ha quedat demostrat que no era tal. Però sí, sóc aficionat als vols en globus. Hi he pujat dues vegades a La Cerdanya i vaig trobar que era una vivència inesborrable (I ja saps que el refrany diu que "No hay dos sin tres").

  10. #10
    GRàcies per comentar, companys.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •