Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Exposició

  1. #1

    Exposició

    Obtinguda al festival internacional de fotografia FineArt 2017 (IGUALADA).
    Entre les sales on s'exposa hi han antigues fàbriques de tractament de pells.
    Aquesta fotografia s'ha obtingut a la sala on s'exposaven fotografies del Sr. Àngel Prat obtingudes en el període 1940-1980.
    En honor al treball desenvolupat per l'Agrupació de Sant Adrià de Besós, on hem exposat recentment, indicar que la fotografia del fons (pancarta) titulada "Banyes" (contrapicat de pagès llaurant amb el Pedraforca al fons) va guanyar el segon premi del Salò Nacional de Fotografia de l'any 1965.

    Nombre:  P3110033 FF.jpg
Visitas: 327
Tamaño: 518.3 KB


    ZUIKO 14-42 mm
    ISO 800
    1/60 - f3,5 - 14 mm

  2. #2
    Gràcies, Narcís. Aquesta imatge és una bona mostra que la fotografia documental pot ser quelcom més que fer una foto d'un lloc per "tenir-ne un record". La foto transmet molt bé l'esperit que van voler donar amb aquestes exposicions a les antigues fàbriques. Molt bona la diagonal que ens duu cap a les "Banyes". La presència humana a la imatge, un magnífic i necessari complement. Felicitats, Narcís.

  3. #3
    Aunque hay un poco de lío visual por los muchos elementos, destaco que al introducir un personaje, la mirada va a él y luego sigue la diagonal hasta la foto mural del fondo. La tonalidad "decadente" también se ajusta al ambiente de espacio antiguao.
    Buena foto.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els comentaris anteriors.
    Una pregunta: la fotografía del fons que ens comentes, la vas fer tu?
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bona foto, Narcís! Com als companys, m'agrada la diagonal i la persona, composició molt encertada. M'agrada, a més, el color i la textura que li has donat, defineixen molt bé un lloc tan singular. Felicitats!

  6. #6
    [QUOTEUna pregunta: la fotografía del fons que ens comentes, la vas fer tu?
    [/QUOTE]

    No. Aquesta fotografia és del mateix autor. Al costat de la mateixa hi havia un rètol que indicava que havia obtingut, crec que quatre premis, un d'ells en el concurs de l'agrupació de Sant Adrià, ja activa quan jo tot just feia el batxillerat.

  7. #7
    Foto testimonial i ben resolta. Dit açò, aquesta foto la hagués disparada en vertical.

  8. #8
    Arribo tard a comentar. La foto m´agrada pero penso que és una llástima qur la foto del fons, objecte del comentari, no es vegi sencera.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •