Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Contrallum al Monestir

  1. #1

    Contrallum al Monestir

    El mateix Monestir de Kiev i els mateixos popes de Moscou.
    Nombre:  Contrallum al monestir.jpg
Visitas: 788
Tamaño: 136.2 KB

  2. #2
    La idea i la composició m'agraden molt. Trobo que és una veritable llàstima que no tinguis una eina per eliminar el soroll.

  3. #3
    Vicens, tot i que ho intento, no acabo de eliminar el soroll. Quan puguis truca´m ò bé, digam quan et truco jo, i en parlem, sisplau. Gràcies

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La inclusió dels Popes t'ha quedat molt be.
    Igual que el nostre companys Carlos, m'extranya que no hagueu pujat aquetes fotos al Tema del Més. Hi ha algún motiu?
    Apart del soroll, hauríes de corregir una discreta rotació cap la dreta que, al menys, els meus ulls ho noten.
    En el triangle sup.esquerra hi ha una zona més fosca , abaix, que m'ha fet dubtar si era paret o una montanya i cel.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Perdona Jaume. Ja li he comentat a l´Alfredo, que em deia el mateix en un altre foto, pero és que amb erl tema del mes no m´hi havia fixat. Encara estic una mica desfasat quan a les diverses opcions del FF.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Perdona Jaume. Ja li he comentat a l´Alfredo, que em deia el mateix en un altre foto, pero és que amb erl tema del mes no m´hi havia fixat. Encara estic una mica desfasat quan a les diverses opcions del FF.
    Cap problema, Lluís.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •