Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Crepuscle

  1. #1

    Crepuscle

    El mateix dissabte dia 2, que en Tito va captar el majestuós capvespre, jo, i estic segur que molts altres fotògrafs, vàrem agafar la càmera per gravar l'espectacular posta de sol. A més, la gran claredat va permetre fotografiar a gran distància. Aquesta foto està feta des de Biniancolla i les muntanyes del fons són Mallorca, 72 km enfora. No ho sembla, oi?

    Nombre:  Crepuscle.jpg
Visitas: 286
Tamaño: 151.7 KB


    Nikon D850. Nikon 70-300 f/4.5-5.6 a 200 mm, f/22, 10 seg, ISO 64. Amb trípode.

  2. #2
    Objectiu complert. Has trobat un bon enquadrament valorat a partir de la situació de la palmera. El perfil de Mallorca excel·lent.

  3. #3
    Vamos, que parece que en dos brazadas te plantas allí.
    Me encantan esos tonos pastel y me sobran la palmera y el tejado.

  4. #4
    M´agrada molt la suavitat dels colors pero estic d´acord amb en Carlos en que aquestes teulades de primer terme i el troç de palmera no li fan cap bé a la fotografia, al contrari, fan que estigui partida pel mig. Jo retallaria per baix. La foto s´ho mereix.

  5. #5
    En Carlos i en Lluís han opinat abans que jo, però comparteixo els seus comentaris.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica. Crec identificar aquesta magestuosa escena.

    Crítica:
    1. Com diuen els companys, la palmera i la teulada no ajuden gaire. El mal és que retallar per damunt de la ximeneia de la dreta, et quedarà el cap de la palmera i, clar, s'hauría de clonar. Però es pot provar.
    2. En ACR prova a fer : Filtro>Filtro de CameraRaw>Auto>BorrarNeblina(+40)>Sombras (+70), per exemple. A veure què et sembla.


    He provat a clonar només la roca i la casa:
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Carrés_Crepuscle-mdf.jpg 
Visitas: 23 
Tamaño: 963.3 KB 
ID: 12749
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •